Reset Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 på min e30, så lyser nesten alt i tak panelet. selv om det meste fungerer. noen som vet hvordan man kan nullstille det? eller hva skal man gjøre for og få det bort? mvh Ole Reset
jallaask Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 trur ikke du kan null stille det....men vet det ligger ei elstyring bak i bagsjerommet på venstre side som er skrudd på hjulbuen...det trur eg går på alt av lys bak som er på check controllen... lys framme + motorrom vet jeg ikke hvor det ligger
Tam Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Gå over alle kontakter til baklykter (pærene) feks med kontakt spray. Er som regel dårlige /irr på ved pærene. Gjorde dette på en E30 med samme problem og det ble bra etter det.
Reset Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 åja:) ja, kansje jeg skal gjøre det:) men lyser jo alt fra motor olje til bremselys:p
JoCCe Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Har samme problemet på min, lyser i nivå til kjølevæske, olje, lys å ditt å datt, er nok giverne som begynner å bli slitene vil jeg tro Evt dårlig kontakt en eller annen plass
JoCCe Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Wups, tregt internett så ble en dobbelpost æ ikke fikk sletta
Tam Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Det er ikke uvanlig at disse sensorene trenger litt tlc for å funke igjen.
JoCCe Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 tenkte kansje han mente elektro kontakt spray.. men det ble helt feil.. her kommer ett eksempel på hva som kom når jeg googla tlc http://www.6toyz.no/barely-legal-vibrating-cyberskin-love-doll-p-413.html Noe som er heeeeelt feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå