Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt meg hvite blinklys til min 91' E34. Men står ingenting i Hanyes boka om hvordan man skrur ut disse på bilen. Finner heller ingenting her på forumet om det. Jeg har tittet, men er litt usikker på hvordan jeg gjør det. Det er så mye rart bak i der av deksler og skrur og slikt, og vil jo ikke ta feil av noe :)

Kult om noen kunne ha forklart meg litt godt hvordan jeg skal gjøre dette :)

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvis du starter på højre siden , og ser inn der er der 3 stjerneskruer som må løsnes, og da kan du ta ut blinklyset, samme i venstre side, men der må du ta ut luftfilterboksen :D

Skrevet

Se om du finner bilder i Bentley manualen her. Den manualen er forøvrig meget bra, og anbefales å ha i papirform :wink: .

Grei jobb å skifte disse egentlig, men er litt trangt å komme til. Lyktene er festet med to skruer i bakkant, oppe og nede. Og en skrue på siden, skrur mot skjærmene. Hvis du har, så er det en fordel å bruke riktig bits med magnetholder! Så du slipper å holde skruene med alt for mange tommeltotter :lol: .

Skrevet

Den manualen skal jeg printe ut tenkte jeg. Right. over 400 sider. Glem det. Hvor kan jeg bestille den da tro? :) Men takker tips, kanskje jeg skjønner noe i morgen ;)

Skrevet
Hvor kan jeg bestille den da tro? :)

Bokkilden har solgt den, men nå fant jeg bare til E39 ang. 5-serie :? .

Men du kan jo sende de en e-post, kansje de skaffer på bestilling! Jeg kjøpte forøvrig min fra England, via en annonse i Total BMW Magazine :wink: .

Skrevet

Lett jobb du liksom. HA! Ser ikke skruene, kjenner de bare. Har ikke lyst til og bistå da Steffan C? Kunne jo møttes og tatt en hyggelig prat samtidig? ;) Er vel aldri dumt og møte bil folk..

Skrevet

Hehe, alltid hyggelig å treffe BMW fantaster :D . Men kan ikke avtale noe treff med deg her og nå! Er rimelig opptatt med oppussing, skiftarbeid på meg og kona samt skal stort sett "bo" på jobb i April pga vedlikeholdstans :roll: .

Men har planer om å være med på mest mulig BMW- happenings i Mai. Blir ganske sikkert pussetreff på Kepler 3. Mai, siden vårmønstring er 4. Mai 8) .

Tror også det blir Onsdagstreff i CCN avd. Vestfold i Larvik 9. April. Skal også prøve å få med meg det, så vi treffes nok fremover :wink: .

Skrevet

hehe.. nok som skjer ja. Får se om jeg får revet meg meg på noe av dette. Liker ikke møte opp plasser hvor jeg ikke kjenner en kjeft. "Hei, her er jeg. Jeg har ingen venner jeg. Kan jeg bruke dere som venner?" hehehe...

Skrevet
hehe.. nok som skjer ja. Får se om jeg får revet meg meg på noe av dette. Liker ikke møte opp plasser hvor jeg ikke kjenner en kjeft. "Hei, her er jeg. Jeg har ingen venner jeg. Kan jeg bruke dere som venner?" hehehe...

Nei, nei, nei sånn tankegang må du ikke ha [-( . Tror faktisk det er flere som tenker slik, som gjør at det er mange passive CCN medlemmer. Møt opp, så ser du fort at vi håpløst like, tenker kun på BMW... :lol: .

Håper virkelig at du kommer, nye fjes er alltid morro \:D/ .

Skrevet

Du får hyle og skrike litt på meg i tiden litt før dette skjer da vet du, så kanskje jeg blir så gira, og har økonomien til og delta litt jeg og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...