Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette var slangen som gjorde at toppen min sprakk faktisk.. Så den er byttet for 1 mnd siden.

Trekker kun falskluft rundt dysene/innsuget.

Skrevet

oki.

men uansett toppen er byttet og da lek det rundt om innsug pakingen på innsuget. der har du det jo. jeg rengner med at dysan vart ikke tatt ut når innsuget vart skrud av.

Skrevet

Men hvis det er nr.3 på bildet så er ikke dette slangen som du snakket om mack10. Slangen som var problemet med din bil var, som eg husker fra dine tidligere poster, en slange som hadde gjennomgående kjølevæske. Slangen som Aroid beskriver er en vakuum slange . Har eg rett ?

Skrevet
Slange nr 3. får å bytte den så må du ut med cupe filter holderen.

... er det enkelt å bytte denne ? Tror næmlig det er dette som er gale med min siden eg hører en slags hisse lyd derfra.

Skrevet

Det er ikke vanskelig å bytte denne nei. Fort gjort når du først tar av dette filteret. Du må kjøpe begge slangene når du først kjøper den. For de henger sammen. Så det betyr da at jeg har byttet begge;)

Skrevet
Det er ikke vanskelig å bytte denne nei. Fort gjort når du først tar av dette filteret. Du må kjøpe begge slangene når du først kjøper den. For de henger sammen. Så det betyr da at jeg har byttet begge;)

... må eg tømme bilen for kjølevæske, lufte den etc.. hvis eg bytter hele (begge) slangene ?

• 1 month later...
Skrevet

Bringer opp denne da jeg ikke har funnet ut av det enda..

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Alle pakningene rundt innsuget er byttet i tillegg til pakningene på dysene..

Fremdeles lekker det et sted..

Får ikke lokalisert det hundre prosent heller.

Det kan være dysene, men det kan også være mellom innsug/topp..

Skrevet

Bilen kubber også når jeg har lmm koblet til..

Så denne må jeg koble fra slik at den går i nødmodus for å holde den på tomgang.

Skrevet
Bilen kubber også når jeg har lmm koblet til..

Så denne må jeg koble fra slik at den går i nødmodus for å holde den på tomgang.

Er du sikker på at det er en vakumlekk???

For det du sier i denne posten tyder jo på at det er Lmm som er røket...!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...