xcuze Posted March 13, 2008 Posted March 13, 2008 må bytte motor i E36'n, er det mye pes om jeg finner en motor fra E34? leiter jo seff etter en M50B25. Noen som har gjort dette før?
kbteknik Posted March 13, 2008 Posted March 13, 2008 du må bruke bunnpanne, oliesil og ledningsnett fra din gamle motor, da er det "plugg and pray"
Ole@Automote Posted March 13, 2008 Posted March 13, 2008 Jepp det stemmer, flytt over innsug og bunnpanne fra din gammle motor så går ting som fot i hanske
xcuze Posted March 14, 2008 Author Posted March 14, 2008 innsug`? er dette forskjellig også? takker for svar. sitter B20 i bilen min nå. så må vel få tak i B25 lednings nett da også da.. kan jeg bruke sil og bunn panne fra B20'?
Ole@Automote Posted March 14, 2008 Posted March 14, 2008 innsug`? er dette forskjellig også? takker for svar. sitter B20 i bilen min nå. så må vel få tak i B25 lednings nett da også da.. kan jeg bruke sil og bunn panne fra B20'? Innsuget er litt forskjellig ja, men det er godt mulig du ikke trenger å bytte uansett. Har ikke prøvd problem stillingen selv.
Recommended Posts