xcuze Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 må bytte motor i E36'n, er det mye pes om jeg finner en motor fra E34? leiter jo seff etter en M50B25. Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 du må bruke bunnpanne, oliesil og ledningsnett fra din gamle motor, da er det "plugg and pray" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Jepp det stemmer, flytt over innsug og bunnpanne fra din gammle motor så går ting som fot i hanske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 innsug`? er dette forskjellig også? takker for svar. sitter B20 i bilen min nå. så må vel få tak i B25 lednings nett da også da.. kan jeg bruke sil og bunn panne fra B20'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 innsug`? er dette forskjellig også? takker for svar. sitter B20 i bilen min nå. så må vel få tak i B25 lednings nett da også da.. kan jeg bruke sil og bunn panne fra B20'? Innsuget er litt forskjellig ja, men det er godt mulig du ikke trenger å bytte uansett. Har ikke prøvd problem stillingen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå