Kai-P. Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Ok, hvis ikke stabstagene er solgt innen torsdag (lønningsdag), så tar jeg dem, du kan kanskje slå av en hundrelapp? Har intet mindre enn 3 bompasseringer att og fram til Oslo..
TurboTore Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Ok, hvis ikke stabstagene er solgt innen torsdag (lønningsdag), så tar jeg dem, du kan kanskje slå av en hundrelapp? Har intet mindre enn 3 bompasseringer att og fram til Oslo.. Nå legger jeg igjen nok penger til staten ellers om jeg ikke skal subsidiere dem i tillegg.. Ikke vet jeg,men Johnny86 kommer fra Tønsberg og henter AC-kompressor i løpet av helga - kunne han tatt det med for deg kanskje....?
TurboTore Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Ja,de ligger her og venter på ny eier!
Anders_w Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Ja,de ligger her og venter på ny eier! pris? ca:)
Kai-P. Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Ok, hvis ikke stabstagene er solgt innen torsdag (lønningsdag), så tar jeg dem, du kan kanskje slå av en hundrelapp? Har intet mindre enn 3 bompasseringer att og fram til Oslo.. Nå legger jeg igjen nok penger til staten ellers om jeg ikke skal subsidiere dem i tillegg.. Ikke vet jeg,men Johnny86 kommer fra Tønsberg og henter AC-kompressor i løpet av helga - kunne han tatt det med for deg kanskje....? Hehe, avgiftene står i kø.. Jeg vil helst komme selv og gjøre opp der og da, da ble vi enige om 400?
TurboTore Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Ja,de ligger her og venter på ny eier! pris? ca:) 400,- for begge.
TurboTore Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Ok, hvis ikke stabstagene er solgt innen torsdag (lønningsdag), så tar jeg dem, du kan kanskje slå av en hundrelapp? Har intet mindre enn 3 bompasseringer att og fram til Oslo.. Nå legger jeg igjen nok penger til staten ellers om jeg ikke skal subsidiere dem i tillegg.. Ikke vet jeg,men Johnny86 kommer fra Tønsberg og henter AC-kompressor i løpet av helga - kunne han tatt det med for deg kanskje....? Hehe, avgiftene står i kø.. Jeg vil helst komme selv og gjøre opp der og da, da ble vi enige om 400? 500,- er de absolutt verdt så du får heller være lett på gassfoten.
TurboTore Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Jeg tar bbs ch felgene! Hehe,du gjør vel det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå