Gå til innhold

Litt rubb,litt rake samt noen M3-deler selges. Skal bort!

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ok, hvis ikke stabstagene er solgt innen torsdag (lønningsdag), så tar jeg dem, du kan kanskje slå av en hundrelapp? Har intet mindre enn 3 bompasseringer att og fram til Oslo..

Skrevet
Ok, hvis ikke stabstagene er solgt innen torsdag (lønningsdag), så tar jeg dem, du kan kanskje slå av en hundrelapp? Har intet mindre enn 3 bompasseringer att og fram til Oslo..

Nå legger jeg igjen nok penger til staten ellers om jeg ikke skal subsidiere dem i tillegg.. :wink:

Ikke vet jeg,men Johnny86 kommer fra Tønsberg og henter AC-kompressor i løpet av helga - kunne han tatt det med for deg kanskje....? :roll:

Skrevet

Nå legger jeg igjen nok penger til staten ellers om jeg ikke skal subsidiere dem i tillegg.. :wink:

Ikke vet jeg,men Johnny86 kommer fra Tønsberg og henter AC-kompressor i løpet av helga - kunne han tatt det med for deg kanskje....? :roll:

Hehe, avgiftene står i kø.. Jeg vil helst komme selv og gjøre opp der og da, da ble vi enige om 400? :wink:

Skrevet

Hehe, avgiftene står i kø.. Jeg vil helst komme selv og gjøre opp der og da, da ble vi enige om 400? :wink:

500,- er de absolutt verdt så du får heller være lett på gassfoten. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...