Gå til innhold

Litt rubb,litt rake samt noen M3-deler selges. Skal bort!

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
da får jeg vel by 700 for speil

Da er du høyest så langt og hvis ingen byr over deg innen Mandag 17/3 kl 20.00 så er de dine! :)

Skrevet
senker 60 foran og 40 bak?:P Må nok ha andre toppfester, håper ikke d er dyrt:S Speilene virker nok;) hvorfor skal du ikke ha senkesettet lenger? for lavt? ell skal du lavere?:P

Stemmer. Har du originalt understell nå? Mulig jeg kan skaffe toppfester til en fin pris,kommer tilbake til det i morgen.

Har byttet til KW variant 3 så derfor selger jeg disse.

Skrevet

har org foran veit jeg. er litt usikker hva det er igjen av m-understell bak, var org m understell men tidligere eiere har jo bytta til org dempere og slikk:S pris for bare senkesett a?:S 60senk foran og 40 bak!? eller motsatt?

Skrevet
har org foran veit jeg. er litt usikker hva det er igjen av m-understell bak, var org m understell men tidligere eiere har jo bytta til org dempere og slikk:S pris for bare senkesett a?:S 60senk foran og 40 bak!? eller motsatt?

Du får gi meg et bud. :) Har sendt deg PM med pris på toppfester.

Skrevet

Skrev "stemmer" lenger opp,men verre er det at det ser ut til at jeg har dratt en liten løgn...ifølge Tüv-papirene senker det 40mm rundt om.. :oops: Trodde vitterlig det var 60/40 siden den var såpass lav,men..så feil kan man ta.. :roll:

• 2 weeks later...
Skrevet

Et lite tips:

Stabilisatorstagene er tykkere enn de som sitter på f.eks 318 og er således en billig,grei oppgradering av kjøreegenskapene :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...