TurboTore Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 Kan knipse noen i morgen. Det er kun "hydraulikkdelen" av kalipperen,uten monteringsklave.
TurboTore Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 da får jeg vel by 700 for speil Da er du høyest så langt og hvis ingen byr over deg innen Mandag 17/3 kl 20.00 så er de dine!
TurboTore Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 senker 60 foran og 40 bak? Må nok ha andre toppfester, håper ikke d er dyrt:S Speilene virker nok;) hvorfor skal du ikke ha senkesettet lenger? for lavt? ell skal du lavere? Stemmer. Har du originalt understell nå? Mulig jeg kan skaffe toppfester til en fin pris,kommer tilbake til det i morgen. Har byttet til KW variant 3 så derfor selger jeg disse.
KP_coupe Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 har org foran veit jeg. er litt usikker hva det er igjen av m-understell bak, var org m understell men tidligere eiere har jo bytta til org dempere og slikk:S pris for bare senkesett a?:S 60senk foran og 40 bak!? eller motsatt?
TurboTore Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 har org foran veit jeg. er litt usikker hva det er igjen av m-understell bak, var org m understell men tidligere eiere har jo bytta til org dempere og slikk:S pris for bare senkesett a?:S 60senk foran og 40 bak!? eller motsatt? Du får gi meg et bud. Har sendt deg PM med pris på toppfester.
KP_coupe Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Får de til innkjøpspris ca på bmw, så det går nok:P men er det 60senk foran og 40 bak eller motsatt? Det har jeg spørt om mange ganger nå!=?;P
TurboTore Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Skrev "stemmer" lenger opp,men verre er det at det ser ut til at jeg har dratt en liten løgn...ifølge Tüv-papirene senker det 40mm rundt om.. Trodde vitterlig det var 60/40 siden den var såpass lav,men..så feil kan man ta..
TurboTore Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Speilene er forresten reservert. Gi bud på de resterende delene!!
TurboTore Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Oppdatert første post med noen flere deler
TurboTore Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Et lite tips: Stabilisatorstagene er tykkere enn de som sitter på f.eks 318 og er således en billig,grei oppgradering av kjøreegenskapene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå