Skimmy Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 felgene koster vel rundt 15 000,, syns chrom passer dritbra..
rel0ad Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 ja, det passa faktisk ganske bra med "chrome" listene irundt vinduene å sånt, kanskje en vurderingsak med mere chrome? hva mener dere?
gaasen Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Meget bra senkeing Disse hjula ble putta på en gul/sort e46 for ett par sommere siden, bare med spinnere. Likte de bedre da enn nå, men med tanke på pris har du nok fått mye hjul tipper jeg. Blir også et stor forandring når du får på plastikk. NB Ikke glem speil!!
rel0ad Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Meget bra senkeing Disse hjula ble putta på en gul/sort e46 for ett par sommere siden, bare med spinnere. Likte de bedre da enn nå, men med tanke på pris har du nok fått mye hjul tipper jeg. Blir også et stor forandring når du får på plastikk. NB Ikke glem speil!! ja, er mye hjul for prisen ja, ja de boksspeila, ser jo ut som ei pakkeske, er vel bare m3 som er muligheten? sliter litt med subbing med full bil, så jeg tenkte å ta en samtale til automote å høre hva de gjør, mente å huske de brukte sånn plastikk stoppere? hadde det på e30 automoten min syns jeg å huske.
gaasen Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Meget bra senkeing Disse hjula ble putta på en gul/sort e46 for ett par sommere siden, bare med spinnere. Likte de bedre da enn nå, men med tanke på pris har du nok fått mye hjul tipper jeg. Blir også et stor forandring når du får på plastikk. NB Ikke glem speil!! ja, er mye hjul for prisen ja, ja de boksspeila, ser jo ut som ei pakkeske, er vel bare m3 som er muligheten? sliter litt med subbing med full bil, så jeg tenkte å ta en samtale til automote å høre hva de gjør, mente å huske de brukte sånn plastikk stoppere? hadde det på e30 automoten min syns jeg å huske. Snakk med stylingtech, han har m3 look speil som ser heil grei ut til en stor lappe tror jeg.. Høres ut som du trenger x antall cm med gummistoppere på bakdempern ja.. Ring sivert så sender han deg mot en slant tenker jeg. Vet nok sånn ca hvor mye også han.. Må nesten testes litt dette, varierer fra bil til bil og felg da selvfølgelig..
Rune B. Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 fortsatt god å kjøre? Bare av ren nysgjerrighet; hvor mye veier en slik felg? Så forøvrig ut til å være en e46 i fin stand.
rel0ad Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 joda, men skal ærlig indrømme at standaren datt litt med 20" felger, når det gjelder komfort, sporer litt mere, men syns det er verdt det.
stianw Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 har nå 525diesel e60 med coilovers å 9.5x20 skal hive ut bilder når eg har fått justert den ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå