Mafia Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Ok, da skal ikke jeg blande meg inn. Jeg kjøpte ferdig, klar til monterings sett jeg. Dersom dere vil ha bilder av hvordan det ser ut, inni motorrommet, kan dere gi en lyd.
Ad|oS Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Fint om du legger inn! Gir oss som har ettermontert xenon litt idè om hvor vi kan plassere dem
Mafia Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Greit, skal få tatt bilde imorgen Men jeg har byttet hele den boksen der lysene er altså, ikke sånn som dere har... var bare plugg and play.
Mafia Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Her er de jeg tok, fikk ikke sett at de ble så bra... men men
Mafia Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Beklager at du ikke ser det så godt, men et poeng er at det er jævlig trangt, jeg må mest sansynlig løsne på hele greien for å bytte pærer. DOH! Grunnet denne converteren, eller hva det er, som er der pga. Xenonlysenes spenning. La ikke opp bildet av innrettningen min på jording og strømtilførsel, tenker dere klarer det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå