Gå til innhold

k-sport bremser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med bremsekitene fra k-sport? GS selger kit med 8 stemplede caliptere og 330mm skiver for 7990,- (kun foran).

Synes dette var temmelig billig...

Skrevet
Var ikke dette til m3 bare?

Nei ser ut som gs har til de fleste modeller nå. fikk sånn kampanjeblad av de i posten. hvis disse bremsene er bra så er det jo utrolig billig.

Skrevet

Jeg har slike, men har ikke fått testet dem enda. Holder på med bytting ab bakstilling, bremser å foringer til powerflex..

Ser ikke gæli ut dise, burde funnke, men skal du kjøre på noe bane eller liggnende så børr du skaffe noen andre klosser for dem er ikke av den besste sortten

Skrevet

jeg sendte pm til joarn jeg. grunnen til at han byttet igjen var pga han måtte kjøre 18" året rundt pga store skiver.

han sa at k-sport bremsene var bedre enn en kombinasjon med porshe skiver og e46 m3 kalippere..

ser ut til at det blir k-sport på meg med tid og stunder.. :)

• 3 weeks later...
Skrevet

har selv handlet et saan sett paa 380mm, og 12 stempler

har ikke montert dette ennaa pga maa ha nye felger forst for og faa plass.

vist jeg ikke tar helt feil saa er k-sport og D2 bremsene laget paa samme fabrikk, og vist du ser paa den 8 stempla kalipperen til k-sport og den 8 kalipperen til D2 saa ser du at et ser ut til at de er identiske, enete forskid er ar det staar d2 paa den ene og k-sport paa den andre og fargen. klossene som folger med er jo gatekloss, or bane bruk bor disse byttes ut

Skrevet

han sa at k-sport bremsene var bedre enn en kombinasjon med porshe skiver og e46 m3 kalippere..

Du mener nok E46 M3 skiver og Porsche kalipper.. :wink:

Jeg har ingen erfaringer med K-sport, men det er etter hva jeg forstår Kinavarer, så ja.. Har hørt att det er mer show enn go.

Skrevet

Sist jeg prata med de på Gs så hadde de solgt godt over 100 sett og fortsatt ikke fått EN dårlig tilbakemelding på de...... Så de kan da ikke være så ille?

Skrevet

Av 100 sett dem har levert har de fått tilbake 1 skive som hadde blitt sprekk i.

7990,- for 330*32mm 6pot calipper e BILLIG!

K-sport er jo Tysk produsert, ikke Kina greier..

Skrevet

Men er det noen som har testet de ved ordentlig banekjøring? På de banerforumene jeg leser på rundt omkring, så tror jeg aldri jeg har sett noen som har kjørt med det på bane. Sikkert ikke umulig att det kan være ok, men syntest det er rart "ingen" bruker det hvis det er så billig, ved litt seriøs banekjøring.

Skrevet
Men er det noen som har testet de ved ordentlig banekjøring? På de banerforumene jeg leser på rundt omkring, så tror jeg aldri jeg har sett noen som har kjørt med det på bane. Sikkert ikke umulig att det kan være ok, men syntest det er rart "ingen" bruker det hvis det er så billig, ved litt seriøs banekjøring.

Det er vel egentlig ikke så rart, gs bildeler begynte vel ikke å ta inn disse settene før i vinter, og de er de eneste i norge som leverer k-sport så jeg tror rett og slett at dette er den første sesongen folk begynner å kjøre med k-sport.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...