sundan2k Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Leser endel om nyere biler som får tåfislukt av AC i kupeen. Er dette et problem med BMW sine biler? Selv har jeg en snart 5 år gammel bil og den eneste tåfislukten i den, er den lukta jeg selv klarer å lage. Har det noe for seg å få renset AC etter 5 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 bytt kupefiltre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfire Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Ingen tåfislukt i min. Men som det nevnes, viktig å bytte filter. Kommer lukten kan man vel kjøre noe rens også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Rensemiddel til ac lønner det seg å bruke årlig,slår man av ac en varm sommerdag så kjenner man fort om det trengs.(hvis ikke dama sitter uten truser da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 bytt kupefiltre. Kan også trenge ein rens av anlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Rensemiddel til ac lønner det seg å bruke årlig,slår man av ac en varm sommerdag så kjenner man fort om det trengs.(hvis ikke dama sitter uten truser da) Hvis det lukter vondt i kupen når dama ikke bruker truser , er det vel på tide at hun får seg en ''rens'' http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid ... 7:23:::0:0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Jeg hadde det i min 323Ci. Kjøpte noe greier på Felleskjøpet (bakteriedreper de bruker i landbruket, husker ikke navnet), og sprutet inn i luftinntaket bak pollenfilteret, samtidig som jeg guffet på vifta. Forsvant helt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå