Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

trur nok den passer der ja...vet ikke hvordan det er med motorfester og mellomaksling da men det koster ikke stort for fester elr å gjøre om mellomaksling:)

Skrevet

Hvordan vil det være å få denne ned i en E36 Compact 316? Må drivlinje, diff osv byttes da? Og hvordan er det med motorfester i forhold til firreren?

Har ikke bilen selv, men kan få kjøpt den veldig billig, og tenkte det var greit utgangspunkt til å bygge banebil av, men 1,6 liter er ikke aktuelt da. :P

Skrevet

FYY eg fikk mye meir lyst på denne i e30 min isteden for det turbo greiene eg sliter med nå!! hehe.

hadde eg ikkje vert så kjapp og kjøpe turbo deler osv så ville eg Kjøpt denne motoren:-)

Lykke til med salget:-)

Mvh Bjarte

Skrevet
Hvordan vil det være å få denne ned i en E36 Compact 316? Må drivlinje, diff osv byttes da? Og hvordan er det med motorfester i forhold til firreren?

Har ikke bilen selv, men kan få kjøpt den veldig billig, og tenkte det var greit utgangspunkt til å bygge banebil av, men 1,6 liter er ikke aktuelt da. :P

har ikke peiling på det desverre men noen på forumet her vet sikkert dette:)

• 3 weeks later...
Skrevet

Får nå lyst til å kjøpe motor FØR jeg har no bil å putte'n i.. Noen som kan si meg noe om hvor mye jobb det er å sveise om festene i en 4-sylindra E30, om man skal ha nedi en sekser..?!

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...