sneaky Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 tror du denne passer oppi en 525i e34? i så fall er ejg veldig interresert!
thomken Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 trur nok den passer der ja...vet ikke hvordan det er med motorfester og mellomaksling da men det koster ikke stort for fester elr å gjøre om mellomaksling:)
Dessection Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Hvordan vil det være å få denne ned i en E36 Compact 316? Må drivlinje, diff osv byttes da? Og hvordan er det med motorfester i forhold til firreren? Har ikke bilen selv, men kan få kjøpt den veldig billig, og tenkte det var greit utgangspunkt til å bygge banebil av, men 1,6 liter er ikke aktuelt da.
Bjarte87 Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 FYY eg fikk mye meir lyst på denne i e30 min isteden for det turbo greiene eg sliter med nå!! hehe. hadde eg ikkje vert så kjapp og kjøpe turbo deler osv så ville eg Kjøpt denne motoren:-) Lykke til med salget:-) Mvh Bjarte
thomken Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Hvordan vil det være å få denne ned i en E36 Compact 316? Må drivlinje, diff osv byttes da? Og hvordan er det med motorfester i forhold til firreren?Har ikke bilen selv, men kan få kjøpt den veldig billig, og tenkte det var greit utgangspunkt til å bygge banebil av, men 1,6 liter er ikke aktuelt da. har ikke peiling på det desverre men noen på forumet her vet sikkert dette:)
Jens Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Får nå lyst til å kjøpe motor FØR jeg har no bil å putte'n i.. Noen som kan si meg noe om hvor mye jobb det er å sveise om festene i en 4-sylindra E30, om man skal ha nedi en sekser..?!
thomken Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 er vell en ca 250...en orgianl er vell på ca 215 så med den toppen å kvasskamm så er det ca 250 ja trur jeg...
Morty999 Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 intr i å selge kun motor? dvs uten led nett hjerne og slik.. dvs KUN blokk og topp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå