Gå til innhold

skal ha nytt senkesett på min e36, men hvilket??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tema sier så skal eg ha meg nytt senke sett til min e36 325i 91mod men hvilket, har sett på eibach sett men er litt skeptisk siden det er lik senking forran og bak.

Eg har lyst og ha fin klaring mellom hjulbue og dekk forran og bak, noen som har anbefalinger, evt bilde av e36 med fin senk?

Skrevet

Jeg anbefaler på det sterkeste AP Fahrwerke....fåes kjøpt på styling tech... det er et godt og behagelig senkesett.. har det på min 318is.... og anbefaler seff justerbart.. da kain du bestemme senkinga selv...:) eller så er Weitec et rimelig og bra alternativ.. og har du lyst og råd så er vel det beste alt KW....

Skrevet

vil eg få en fin senk med ap fjærene, fin klaring mellom hjulbue og dekk forran og bak?

Skrevet
Her er et bilde av min bil iallefall. Senket 70mm foran og 40mm bak.

Bilstein B10 Powerkit med 10mm supersport senkeskåler foran..

Jeg syntes iallefall det må være såpass lavt :twisted:

Bakgrunn-1.jpg

Er det såpass? Min er bare tatt ned 40/30 men jeg syntes ikke den er så mye høyere

vay5xgnta8vip3nxxk88.jpg

Edit: Nå fikk jeg bare lysst til å slette posten igjen. Irriterende å se på bilder av din og min sammen :?

Skrevet

hihi.... :wink:

Jeg liker nå compact jeg..

Ser mange som viser bilder av biler som er senket f.eks 40/30 og som ser lave ut, mens jeg syntes selv at min er "høy".. Men uansett, hvis du ser på bildene så er det jo litt forskjell..

Skrevet

Hehe, liker compact jeg og, men du har jo fått gjort jævlig mye mer enn meg;)

Ser det er forskjell, men 70/40 er jo ganske drastisk i forhold til 40/30 da... Må nok ha noen skåler og etterhvert

Skrevet

Tror vi sporer av litt nå...hehe

Har hatt den Siden 14 Juni 2006. Begynner å bli en stund gitt..

Begynte vel med å kjøpe nye felger etter 2 uker eller noe..(planen med å kjøpe bmw var for å slippe å gjøre noe som helst da, det gikk jo riktig så bra :roll: )

Har hatt 3 grillrammer, 3 ulike støtfangere, 4ulike typer frontblinklys, 3 ulike hovedlykter, 4 ulike baklykter, 4 ulike felgsett, Den har vært senket 3 ganger etc... Så det er litt prøving og feiling underveis.... :lol:

Skrevet

hehe men eg er fortsatt på utkikk etter senkesett :P

justerbart er ikkje aktuelt no, kan bruke mellom 2000 - 3000,- og eg vil ha ett bra sett som ikkje siger og blir slappe fort også vere fin senking, og da tenker eg en del på og få lik klaring mellom hjulbue og dekk forran og bak, men det skal jo se fint ut :D .

eg har en 91mod e36 325i sedan

Skrevet

40/20 må vel bli bra. Burde vel ikke ha mer enn 40 på org. dempere.

Jeg har 40/30 og syntes den mangler en liten cm forann for å få hjulbuene plassert riktig;)

Skrevet

Min er også senka 70-40, men trur jeg skal bytt de ut med høyere :roll: det går rett å slett ikke ann å ha 70-40 senking i bodø område etter min mening,, bil får alt før mye juling :cry:

Sånn ser nu min ut med 70-40

dj7tlvdjwyf5337017yb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...