Astri Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Gir deg 100 kr + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 felgene som sitter på den er originale BBS RS i 17", 3 delte felger Dette er vel 2 delte BBS RM felger vel? Lignet på det m.p.t at kanten på felgen var så rund. BBS RS i 17" er vel uberskjeldent Dette er ikke BBS RM. Det er BBS RC og de er to delte. Flotte felger=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 felgene som sitter på den er originale BBS RS i 17", 3 delte felger Dette er vel 2 delte BBS RM felger vel? Lignet på det m.p.t at kanten på felgen var så rund. BBS RS i 17" er vel uberskjeldent Dette er ikke BBS RM. Det er BBS RC og de er to delte. Flotte felger=) riktig, sjekka det nettop faktisk, er BBS RC090 felger de vokser sikkert ikke på trær de heller selvom det ikke er RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Gir deg 100 kr + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 fra bilen skal jeg ha: interiør, dvs elektrisk ..........READ!!! kan nevne noe av det som selges på den(og fra den jeg kjører nå): 3.5l motor og gir -tauekrok -M5 sideskjørt -M5 innstegs lister -elektrisk skinn interiør(fra bruksbilen, ikke 535'n) -lykter foran og bak(ikke blinkers) -refleksplate -lamell diff -e39 m5 felger -sports ratt -eksos -og karroseri er sikkert mer, men husker ikke alt READ !! Har ikke noe å si om det er sport eller ikke,mye penere enn svart stoff uansett Hvor i landet er oppegård? Bilder av disse skinnsetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 bilder kommer idag etter jobb. oppegård er i akershus. adressa er horgenveien 8, 1415 oppegård. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 her er interiøret som selges: elekstrisk justerbare foran OG bak, varme foran og elektrisk justering av korsryggstøtte. de kommer fra en 750, men passer inn i e34. midtkonsollen bak er i sort skinn. (ikke den på bildet) det er ingen sår eller rift i dem, de trenger kun en vask. men er du perfeksjonist ville du nok farget dem opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Byr deg 3500 Er trossalt litt over 8timers reising for min del:p Stemmer adressen? link: http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapI ... %3Ba_86139 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 greit, du kan få dem for 3500, adressen stemmer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 fekk aldri noe svar av deg eg. trenger feste kjapt ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 fekk aldri noe svar av deg eg. trenger feste kjapt ser du. hehe, 200 + frakt HVIS jeg få den av da. skal prøve å lirke den løs i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 150 + frakt så møtes me på midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 175,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 160 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 170, og lavere går jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå