Astri Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 inkl. frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 eh, nei, frakta er visst standard på 188,- , så da blir det litt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 188 kr for frakt? E det stort det greiene elle? Eg trenge kun den greia med kula som du sette i støtfangeren om du forstår. Og låsen seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 188 kr for frakt? E det stort det greiene elle? Eg trenge kun den greia med kula som du sette i støtfangeren om du forstår. Og låsen seff. skjønner det, men hver gang jeg har sendt noe, alt fra en girkule til lykter foran og bak er frakta alltid på 188,- uansett vekt og størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 må nevne at da har jeg sendt i oppkrav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Du e ein hard nøtt å pruta med, men du har PM iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 hehe, PM besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Du har litt lyst til å ta ut motoren vel? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 ikke akkurat;) men betaler du godt så kan det fikses har forresten en liten film som beviser at motoren funker og går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 ikke akkurat;) men betaler du godt så kan det fikses har forresten en liten film som beviser at motoren funker og går Ryker det fra bakdekka på den filmen da? Hehe, men har motoren gått over 300000km også, eller er det bare bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 ikke akkurat;) men betaler du godt så kan det fikses har forresten en liten film som beviser at motoren funker og går Ryker det fra bakdekka på den filmen da? Hehe, men har motoren gått over 300000km også, eller er det bare bilen? hehe, nei, men det kan fikses bilen har gått langt ja, men om motoren har gått like langt vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå