NiFtY Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Skyter opp fyrverkeri som om det var nyttår, flere ganger i uka, til alle døgnets tider. Har en skuddredd bikkje, så blir ganske så forbanna. Hannes 2 drittunger på 10 år som løper rundt full i jævelskap,skyter med gevær rett utafor huset mitt, samme snørrungene jeg halvprylte når de var å "kika" på bilen min. måtte faen fly hiv, aids og kolera i hele familien hans, makan til faens drittsekk ska helvete lete lenge etter. Så nabojævel, om du, med din fete interesse for japansk dritt, tilfeldigvis skulle lese min eminente post; REIS til helvete!! takk for meg
Superbeetle Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Du bor ikke i nærheten av Fyllingsdalen vel?? Meg (og hunden) hørte noe Fyrverkeri og spetakkel her tidligere ikveld...
oddis Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Hva med å si dette direkte til naboen din? Hadde et liknende problem med naboen vår her hjemme, dog pga av noen jævla hunder, og vi endte i forliksrådet fordi mannen tydelig var født uten IQ. Men nå er det stille Saklighet og å ordlegge seg slik at enhver tvil er satt til side er viktig. Tar de ikke budskapet da er det bare å ringe rettsvesenet asap.
mhane Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Dette vel strengt tatt tulletråd materiale..... ..., men har selv bodd noen år i Fyllingsdalen og jeg syntes det smalt stadig vekk der på kvelds og nattestid.
NiFtY Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 tulletråd for deg, hverdags for meg. har prøvd snakke til naboen, men kunne likegodt hellt vann i dassen, samme forskjell. Prylt unga har jeg også, så de kommer ikke hit mer. Bor faktisk i nærheten av søreide, så ikke umulig man hører jævelen ut i dalen.smeller noe inn i det helvete, aner ikke hva mannen fyrer av der oppe. Ringte snuten i kveld, men de har ikke resurser til å håndtere den type ting. Klikker for meg, hater å se bikkja mi være redd uten å kunne gjøre noe med det.Nyttårsaften er greit, det er 1 dag av 365, og da pleier jeg ta mine forholdsregler Han skulle fått seg en runde i kjellern sammen med bikkja og endel fyrverkeri, så sku jævelen hatt støttekontakt for å tenne lunta etter det.
Ingeftw Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 send en rakett i bakhodet på de, og se hvor mye respekt de da får for fyrverkeri da! det burde funke^^
oddis Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Ring forliksrådet. Lag en liste over naboer som er misfornøyde og få de til å skrive under. Bergen er en stor by, men her hvor jeg bor nytta det å true med å flytte fra kommunen, da fikk ordfører og co ræva i gir. Dog er det litt verre i Bergen tror jeg.. Støy er den verste terror som finnes over tid.
NiFtY Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 den siste der er jeg med på, men problemet ligger i at jævelen har såogsi hele slekta som naboer, så de freser rundt å styrer på som de vil, og jeg blir boende midt oppi hele driten. Dog i eget hus, på selveid tomt. Skulle bodd i texas, så hadde mannen vært støv nå.
NiFtY Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 men takker for gode forslag gutter, hjelper godt på få blåst litt ut iløpet av natten Skal nok finne en måte få jævelen til å ta bussen på tilslutt
Johnny Bravo Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 legg huset hans ut for salg på finn.no til en billig penge!
oddis Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Du har full rett til å klage. Få dokumentert tilstandene på film og send klage til kommunen. Det finnes faktisk noe som heter nabolov her i landet. Ta deg en tur på juss delen på diskusjon.no
Sommerfelg Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 kondolerer CityBeat, denne type nabo finnes d desverre overalt hehe. bare stå på ditt du.. slå unga der det evt ikke vises elns.
Bjørner Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Hvis ungene hans skyter med våpen, skan eier av våpnet få det indratt eller miste lisensen. Skyting skal ha en sikkerhetsavstand på 250m til nermeste bebyggelse. Men hvis de har en svær privat eindom sliter du..... I klassiske nabokrangler som dette gjør vel ikke politiet noe før du tar feam hagla
Anbefalte innlegg