TSX_racing Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 go kvell godtfolk satt og lurte hvordan å få mest mulig bra trøkk inn i bilen. nu til dags har jeg armlenen bak nede sånn man fikk trøkk inn i cupen så satt å lurte om det var en mulighet å ha den oppe å alikevel få mest trøkk in uten å ha den nede hele tiden pga passasjerer. har hørt at det er litt vansklig å få godt me trøkk inn i en bmw. så kunne noen svar meg hvordan info å tilføye: det er en bmw e36 sedan kjører en cerwinvega stroker med lukket kasse og en dynabel monoblokk MvH TSX_racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Sedan er ganske tett inntil cupe'en, så viss du fjerner høytalere i hattehylla vil du nok oppnå mer bass. Viss du ikke har skipose så er der en plate i ryggen som er punktet fast, den kan du slå ut uten problem og du vil da få en opning i tette stålveggen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSX_racing Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 har skipose ja men den er borte den sto dær i armleneren men hadde tengt å skjære hull i hatthylla og sette noen bass reflekser der trur dere det vill funke? og foresten skel sette noen nye høytalere isteden for di orginale så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 vil vel få mer lyd i cupe'en ja, men ville undersøkt hvor du kan skjære uten å svekke kontruksjonen.. Mener på at hattehylla er avstivende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Et triks er vistnok å bare ta ut høytalerne bak, og å kjøre sub og frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSX_racing Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Et triks er vistnok å bare ta ut høytalerne bak, og å kjøre sub og frontsett men har jo lyst ha å ha høytalere bak da så tenkte å porte hathylla om det ville funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 lag 2 porter mellom høytalerne så skal du nok oppnå bra bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brestan Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Du kan borre hull i selve hatthylla uten og ta noe av stålet. men da får du berre et 2 toms hull. og så små bass porter får du ikke tak i. men jeg brukte 2 toms eksosrør som jeg lakka svarte. Det er 90 graders vinkel på di så di svinger inn i cupeen. ganske spesielt men faktisk ganske tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå