Joe Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 16 tommers felger, bolt sirkel 5x120 med 205/60 sommerdekk på (nye). Dette er 2 delte felger med krommet kant. De er heftige å se på og er på en E46. Men siden jeg har lyst på original felgene til BMW av typen "elipsoid" så jeg kunne gjerne tenkt meg å bytte hvis du har noen i 16 eller 17 tommers. Felgene er helt greie. Ikke kant kjørt eller noe. Kan også selges for H.B.O 2500 kr hvis du får meg til å tenke over. Har egentlig en 50/50 følelse om å selge de. Vil helst bytte med noen som vi bytte med noe som eg kan falle for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Bilder??? bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 her er bildet av felgene på bilen min. De ser faktisk veldig bra ut. Skal se å skaffe noen closeups. Men p.g.a. dårlig kamera (mobil) så må eg vente til damen kommer hjem med skikkelig kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå