Gå til innhold

S: E39 540IAT 212000km 130 000kr 1997mod


muchus
 Share

Anbefalte innlegg

Selger nå min BMW 540 IAT som har rullet 212 000. Hadde storservice på den for i overkant av 50 000 i mars i fjor. Maskinelt er den strøken, men karoseriet har noe småtteri hist og her. Ta kontakt for mer info. Gylden mulighet til å kjøpe seg en bil med potensiale både når det gjelder styling og prisavansering, da det kan settes i bakseter i feb 09.

uvic0b9ycjrr3o97b5jc.jpg

jkqaxd0xiy705ovrq8y4_thumb.jpg

t88inqwjhfjr96eeds3h_thumb.jpg

iv8bhx3ceqwxptrjrxk0_thumb.jpg

ta kontakt med meg på tlf: 93664700 (Magnus Halvorsen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil nesten gjette på at folk tror det er for billig. For billig bil=skepsis. Blir ikke mer typisk norsk enn det 8)

Uansett, dette er jo billig for en e39 540. e34 540 ligger jo likt priset.

Blir overrasket hvis du ikke får solgt den. Jeg kikket litt på den, men lommeboka strekker desverre for min del ikke til :?

Men du får ha lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett denne ligge til salgs en stund, skulle kommet for salg etter sommeren, da bilen min blir solgt.. Skulle gjerne hatt denne og satt helt i stand! Har et stort potensiale!

Må dessverre si lykke til med salg og heller håpe inni meg at du ikke får solgt og lar den vente på meg.. hehe!

Richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans 528i: du ser baksetene på det ene bildet der.

Hva er det som er bakerst i taket?høyttalere?

hvordan ligger det an med rust på bakluke, kanaler, osv..?

Er det sommerhjulene som står på på bildet?

Det er bare ryggen, ikke sitteputene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Da har jeg kommet ned fra fjellet. Bakluke er skiftet på den på service i fjor, bakseteryggen er der, men ikke sofa. Skivene er skiftet hele veien rundt på service i fjor sammen med en haug med sensorer og annet småtteri som for eks belgene som styrer nivåreguleringen. Bilen er i daglig bruk og er teknisk sett tight og fin med ett jevnt drag og en automatkasse jeg ikke har kjent maken til på andre biler, maken til smooth giring skal man lete lenge etter.

så kommer hakene, har gått over bilen nå.

En eller annen idiot har hatt god bruk for nøkkelen sin og ripet opp venstre bakskjerm, er en del steinsprut på panser, riper nede på høyre hjørne på støtfangeren, noen riper på støtfanger bak også. Displayet som viser tallene til kjørecomputeren er noe svekket. (har lest litt om det, folk sier det går an å ta ut speedometer og rense kontaktpunktene til punktskjermen inni der, så skal den bli like fin) Mangler speildeksel på høyre side (dette koster kr 300 pluss lakering hos emm sport trondheim)

airbag lampe ble fikset etter service i fjor, men nå har den sannelig begynt å lyse igjen.

merker noen vibrasjoner i bilen ved oppbremsing fra 100km/t ned til ca 80.

Går ut ifra att folk kjøper denne bilen for å tjene noen kroner på den ved å sette den i skikkelig stand. Hadde jeg hatt tid til det ville jeg ha gått for ett tilbud jeg har på nytt brukt interiør til den: dette inkluderer baksetesoffa, bakseterygg, elektriske comfort forseter, dørtrekk til alle dører og ny midtkonsoll for kr 8000. Dette er en samlet pris for alt sammen, går sikkert an å få kjøpt det mest nødvendige, som er dørtrekk på førerdør og baksetesofa. Alt dette er i beige hud selfølgelig.

Jeg kjøpte akkurat denne bilen for ett år siden ene og alene fordi det var den jeg fant som hadde vært lengst i norge av de 540'ene jeg fant på nettet da. Tror ikke det finnes så mange eksemplarer som er tatt inn før feb 99..

kan nevne i forbifarten att bilen ble brukt på påsketur og startet uten å mukke i 15 minusgrader etter en natt med 25 minusgrader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...