muchus Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Selger nå min BMW 540 IAT som har rullet 212 000. Hadde storservice på den for i overkant av 50 000 i mars i fjor. Maskinelt er den strøken, men karoseriet har noe småtteri hist og her. Ta kontakt for mer info. Gylden mulighet til å kjøpe seg en bil med potensiale både når det gjelder styling og prisavansering, da det kan settes i bakseter i feb 09. ta kontakt med meg på tlf: 93664700 (Magnus Halvorsen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Hmm....Kan være intr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muchus Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 den e go,e på hytta no så ring meg om du er seriøst interessert.litt knot å svare på forum med mobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Det var billig da det er gratis å sette inn setene neste år! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muchus Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 takk for det, ikke mange som har tatt kontakt nå i påska faktisk, litt merkelig med tanke på prisen egentlig. er jo i dagliig bruk og servet etter boka også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Vil nesten gjette på at folk tror det er for billig. For billig bil=skepsis. Blir ikke mer typisk norsk enn det Uansett, dette er jo billig for en e39 540. e34 540 ligger jo likt priset. Blir overrasket hvis du ikke får solgt den. Jeg kikket litt på den, men lommeboka strekker desverre for min del ikke til Men du får ha lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg er som sagt litt intr.. men avventer til etter påske. Må ta en telefon til Elcon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Følger bakseter med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Hans 528i: du ser baksetene på det ene bildet der. Hva er det som er bakerst i taket?høyttalere? hvordan ligger det an med rust på bakluke, kanaler, osv..? Er det sommerhjulene som står på på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 har sett denne ligge til salgs en stund, skulle kommet for salg etter sommeren, da bilen min blir solgt.. Skulle gjerne hatt denne og satt helt i stand! Har et stort potensiale! Må dessverre si lykke til med salg og heller håpe inni meg at du ikke får solgt og lar den vente på meg.. hehe! Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Hans 528i: du ser baksetene på det ene bildet der.Hva er det som er bakerst i taket?høyttalere? hvordan ligger det an med rust på bakluke, kanaler, osv..? Er det sommerhjulene som står på på bildet? Det er bare ryggen, ikke sitteputene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muchus Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Heihei. Da har jeg kommet ned fra fjellet. Bakluke er skiftet på den på service i fjor, bakseteryggen er der, men ikke sofa. Skivene er skiftet hele veien rundt på service i fjor sammen med en haug med sensorer og annet småtteri som for eks belgene som styrer nivåreguleringen. Bilen er i daglig bruk og er teknisk sett tight og fin med ett jevnt drag og en automatkasse jeg ikke har kjent maken til på andre biler, maken til smooth giring skal man lete lenge etter. så kommer hakene, har gått over bilen nå. En eller annen idiot har hatt god bruk for nøkkelen sin og ripet opp venstre bakskjerm, er en del steinsprut på panser, riper nede på høyre hjørne på støtfangeren, noen riper på støtfanger bak også. Displayet som viser tallene til kjørecomputeren er noe svekket. (har lest litt om det, folk sier det går an å ta ut speedometer og rense kontaktpunktene til punktskjermen inni der, så skal den bli like fin) Mangler speildeksel på høyre side (dette koster kr 300 pluss lakering hos emm sport trondheim) airbag lampe ble fikset etter service i fjor, men nå har den sannelig begynt å lyse igjen. merker noen vibrasjoner i bilen ved oppbremsing fra 100km/t ned til ca 80. Går ut ifra att folk kjøper denne bilen for å tjene noen kroner på den ved å sette den i skikkelig stand. Hadde jeg hatt tid til det ville jeg ha gått for ett tilbud jeg har på nytt brukt interiør til den: dette inkluderer baksetesoffa, bakseterygg, elektriske comfort forseter, dørtrekk til alle dører og ny midtkonsoll for kr 8000. Dette er en samlet pris for alt sammen, går sikkert an å få kjøpt det mest nødvendige, som er dørtrekk på førerdør og baksetesofa. Alt dette er i beige hud selfølgelig. Jeg kjøpte akkurat denne bilen for ett år siden ene og alene fordi det var den jeg fant som hadde vært lengst i norge av de 540'ene jeg fant på nettet da. Tror ikke det finnes så mange eksemplarer som er tatt inn før feb 99.. kan nevne i forbifarten att bilen ble brukt på påsketur og startet uten å mukke i 15 minusgrader etter en natt med 25 minusgrader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muchus Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 glemte vel å nevne att førerdør har litt rust nederst i det ene hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Endelig en ærlig selger! Svarte at du skal selge nå! Kunne ventet noen mnd på meg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg