Nordmannen Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Jeg har ein 0rinal 30 325... (4x100)...med orginalt 35 i innpress... jeg har satt på m3 sjermer framme og bak på denne bilen.. så denn er jo litt breiere... så det som jeg lurer på er ka innpress skal jeg ha på di nye felgene slik at di kommer helt ut til hjulbuen... jeg ska ha 4x100.... 18x10 bak og 18x8 framme.. ka innpress kan jeg ha på disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Tjah.. Skal du ha dette godkjent? I såfall må du holde deg innenfor 7,5 mm endring på hver felg.. Så da kan du vel maks endre til ET27,5.. Men ellers kan du jo få tuv papirer på noen felger.. Anbefaler deg å sjekke opp hvilke felger du kunne tenke deg å ha, og om disse finnes med tuv papirer på det innpresset du ønsker deg.. Når det gjelder innpress kjenner jeg ikke til nok om E30 til å hjelpe deg med hva du bør ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordmannen Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 hehe.. eg va å målte litt i dag di felgene som sto på i dag har 35 i immpress.. fra felgkanten å ut til baksjermen målte det 5,5cm.... så viss eg vill ha felgen heilt ut til kanten må eg ner i -15 i innpress hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Nja nei joda.. Men du gjø det jo ikke sånn veitu.. Du endrer jo heller bredden på felgen hehe.. Det neste jeg trenger å vite er hvor mange cm det er inn til demperen, eller med andre ord, hvor mange cm klaring det er innover i skjermen.. Er det 3 cm klaring innover i felgen også så tar du jo 2" større felg.. 1" innover og 1" utover.. også senker du bare innpresset til Et10 feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordmannen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 åååja luurt hehe ska måla i mårå kor langt der er inn til demperen oxo.. dette kan blir spennanes:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå