Redlady Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Skal selge rutesenker og øyelokk til e36, helst samlet. Det er helt nytt. Gi bud! Øyelokkene Rutesenkeren Lim, tuv-papirer og div Merke Rieger limosine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Starter på 250,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Er dette til sedan eller coupe eller hvafforno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Er til en sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Starter på 250,- Vet det er lov å prøve seg, men det går jo grenser og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 hvor brei er bakrutesenkern? ta gjerne et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Vil dette passe til min sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Er til en coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Ja men kunne jo hende de til sedan og coupe var like dah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Starter på 250,- Vet det er lov å prøve seg, men det går jo grenser og... Et sted må man jo starte Men trenger nok ikke til coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Jeg skal se om jeg får tatt bilder idag. Men mener at bakruten er samme både på coupe og sedan. Kan være jeg tar feil, så ikke skyt meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 hvor brei er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Jeg skal se om jeg får tatt bilder idag. Men mener at bakruten er samme både på coupe og sedan. Kan være jeg tar feil, så ikke skyt meg.... Er den det så kan du skrive meg opp på budrunda. Jeg VIL ha til min sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Beklager fra min side..... Har hvert uten nett i flere dager og når jeg endelig fikk samlet meg til å hente delene ser jeg at det er til sedan. Vil helst selge det samlet og sender dagen etter jeg har mottatt pengene. Frakt kan vi nok diskutere, men kom med seriøse bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå