Yezz Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Lurer på å kjøpe meg M3 kopispeil til min E46 sedan, nokon som kan gje ein liten peikepinn på kva det vil koste å få to slike speil lakkert, berre sånn ca. Ein anna ting, syns folk eg skal lakke festet også eller berre sjølve speilet ? Slit med å avgjere dette sjølv sidan eg faktisk har svarte sidelister + svart list på front- og bakfangar. Og forresten, er det 6-pins kontakt på ein 2000 mod. E46 sedan? Legg ved bilde av bilen:
Dr_S Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Håper det er snakk om E46 M3 kopispeil her og ikke E36? Men ja, lakker hele speilet inkl festet
Yezz Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Hehe, ikkje ver redd, det er E46 M3 kopispeil det er snakk om ja
Johnny Bravo Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Jeg lakket hele speilet med feste og alt. Det var også plug and play å innstallere. Tror det bare er 330 som har annen kontakt og de får du ikke på kopispeila tror jeg? Var bare å bytte hos meg.. Pris vet jeg ikke for jeg lakket mye annet samtidig og det lønner seg vel. For det blir fort dyrt for bare to speil om du ikke har annet å lakke samtidig. søk på "lakking av m3 speil" på teknisk så hadde jeg en tråd der hvor disse spøsmålene ble besvart..
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Eg betalte 1500kr får speilena mine og az schnitserfrontleppene. Då lakkerte dei speilene 2 ganger, svarte feste og blåe speil Var egentlig ganske fornøyd med den prisen. Dette var kokstad lakering.
325icab_88 Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Kom på 1000,- for to speil her. Du får si ifra om du skal ha speil
morteym Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 M5-kopi-speil som jeg kaller det da... Ja, må lakke festet også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå