Arild G. Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Har vert hos et lakkeringsfirma og fått pristilbud på lakkering av div på min e34. -panser (p.g.a mye steinsprut) -grillramme (p.g.a mye steinsprut) -2stk speil -støtfanger forran og bak fra lista og ned. (med påmoterte spoilere) (eneste jeg skal gjøre selv er demontering og montering) 9000,- er dette dyrt eller helt normal pris? (har ikke andre firma i umiddelbar nærhet å hente pris fra)
///Mysild Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 takserte skade på min... lakke m3 speile og holder, øverste delen av døra (fra lista og opp) altså 20 cm, og panseret, dette kom på 9500 kroner... så så galt var det vel egentlig ikke...
elieeg Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 fikk taksert lakering av panseret og speilene til 6000 kr, i forhold til det virker det ikke så dyrt. men mye penger er det jo. ble polakk på meg hehe.. men ble bra.
Arild G. Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 ok. takker for inspill. får satse på at jeg får igjen litt på skatten
JoeNasty Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Tok nettopp litt lakkering på min. Panser,hele høyresiden med unntak av speil og måtte rette ut en relativt stygg og stor bulk under venstre baklampe og over fangeren (i selve karroseriet) Alt dette ga jeg 11 for. Så prisene er vel litt forskjellig fra sted til sted.
Mexos Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Synes ikke det hørtes ut som noe upris. Panser er dyrt å lakkere har jeg forstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå