djscream Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 verktøy kassa som er i bagasjelokket, BUD Orginale grå stoff stoler, HELT strøkne, har vært trekk over de siste 5 årene. Orginale rygg til stolene bak, om noen vil ha de noe revna opp setene som man siter på, så skal jeg fikse bilder på dem også, men selger da de som er i ryggen som er helt perfekte.. Nakke støter bak til coupe ryggstolene.. har også hjulbuer styling.. har masse ting, bare send pm, har Stero til hus og tv'r ++++ IKKE VÆR REDD Å SEND PM ELLER NOE har helt nye CHROMA NYRER (facelift) bud fra 600,- OG Orginale Sorte Nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 åssen merke er bakrutesenkern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 jeg vet ikke, kjøpte den via av en jeg kjenner som drev et lite firma på si. Men jeg trengte den ikke likevel, så den må bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 er den stor eller liten når den kommer på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Den er ^Stor^ , eller støre en den minste hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 coupe eller sedan? plast eller glassfiber? legg den på bilen og ta bilde, da ser man bedre åssen den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 den glassfiber går j ut i fra, kan legge den på bil, men garassjen er 1 mil unna, så tar d i morgen antar j Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 selge baklyktene om de er til coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Selger ikke lyktene de er til coupe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Er intressert i bakrutesenkeren, har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Er det facelift grillramme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 nei det er ikke facelift grill ramme ut i fra hva jeg vet, denne stammer fra en orginal coupe, orginale nyrer skal inn.. har også NYRER helt nye CHROMA som må ha facelift ramme... bud starter på 550,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Rydde salg i garasjen, har masse covers \ lokk som skal rundt om inni bilen til e36 Coupe 320i. passer sikkert andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 jeg git faen, bare kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå