mathisen Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Har endelig kjøpt meg Bmw igjen etter noen år med japse. har hatt den noen måneder nå da men. Det er den beste bilen jeg har kjørt noen gang! legger med noen bilder. Gi gjerne litt tilbake meldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Hei. Kjekt at du har kvitta deg med japse. Ja, det hadde vært fint å fått vite kas bil det e og da. Og bilder liker alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathisen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 hehe.. glemte å trykke upload. er ny på dette her.. får unnskylde.. prøver igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathisen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Det er en 523 ia. 98 mod. Prøver å legge inn bilde her nå.. men den vil jo ikke legge til bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 du må kopiere linken fra der du lasta opp bildene og lime inn der du skriver teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathisen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 prøver enda en gang å legge de til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Sjå der ja. Flott bil. Interiør bilder og info da? hehe, mase eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathisen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Har ikke bilder av interiør enda. var bare noen kjappe bilder jeg tok ista. Info om bilen. er vel ikke så alt for mye å si men kan jo nevne det jeg har gjort med bilen.. Det er proff sota ruter på alle side vinduer. Har satt på øyelokk idag. kommer nok til å få høre det her inne men, jeg valgte å ikke lakke de i samme farge som bilen. villa ha de sorte istede fordi det fullfører de svarte detaljene rundt om på bilen! det ble veldig fint i virkeligheten men syns det så rart ut på bilde. ellers er det satt på 2001 lok lykter med xenon. og hvite blinkers. kjøpte nye 18" M6 felger til den idag. er kopier da siden de orginale koster noe sykt!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Det hørres bra ut det da. Ka du gjør med øyelokkene gjør du som du vil. E din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathisen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 har også byttet og oppgradert bremsene foran. med noen bedre klosser og brembo slissa skiver. Videre har jeg lyst å bytte til m5 fanger foran og den lille m5 listen på bagasjerommet. holder også på med og oppgradere stereo i bilen. har koblet inn den blaupunkt forsterkeren som kan kobles til på orginale annlegg. skal bytte ut høytalerne i dørene og koble inn en ekstra forsterker til å drive en subb. genialt med den blaupunkt forsterkeren siden man får phono utgang på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Smooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 M5-optik er et must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Nice:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Nice bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Fin bil. I mørket ivartfall. Bilder av gliset i lyset er dog ikke og forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå