530trønder Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 jeg skulle ha demontert sidespeila på530 min,er det bare dra ut selve speilet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 På min E36 tok jeg av dekselet på innsiden i bilen, og skrudde bare opp der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530trønder Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 må forklare meg bedre,det er selve glasset jeg skal ha ut i fra speilhuset, ta det av selve motoren for justeringa. det er der jeg lurer på om det er bare trekke ut? finner ingen skruer bak på speilet heller enda jeg fjærna dekslet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 på e36 er det slik i hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530trønder Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 ein får ikke av selve glasset ved å ta av heile speilet.selv ikke på ein e36.det var ikke koles ein tok av heile speilet jeg lurte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Beklager, men misforstod spørsmålet litt. Tenkte du spurte om hvordan man tok av hele speilet hehe Ser du på dette bildet fra GS set du hvordan det kan deles i flere deler hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 jeg skulle ha demontert sidespeila på530 min,er det bare dra ut selve speilet eller? På e46 er det bare å dra ut speilet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530trønder Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 takker for svara,vart litt klokere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 last ned Haynes håndbøker på x;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellsigvald Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 det er ett hull på undersiden av speilet.bruk et lite flatt skrujern i ett lite hakk inne i hullet og vipp det enten den eine eller den andre veien så løsner det med ett klikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530trønder Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 de siste inlegget hørtes fornuftig ut,skall skjekke det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå