weronica Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 har ein e 36. fikk opp ein feil på check controllen.. low beam failture.. sjønner ikkje ka dettte betyr.. noen som kan hjelpe meg??? beam finn eg ut betyr bjelke, dekksbjelke på forhand tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Nærlys, ene pæren som er gåen sannsynligvis Hadde samme feilmelding selv, og da var det pæra som var gåen. Skiftet den, og feilmeldingen forsvant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 ...frontlys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weronica Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 okai tusen takk... begynte å lure på ka dette kunne være: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Tror nok det er den nedre bjelken i dørken som er gåen ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 haha beam betyr nok stråle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 A beam is a structural element that carries load primarily in bending (flexure). Beams generally carry vertical gravitational forces but can also be used to carry horizontal loads Som dere ser så kan Beam også bety bjelke ja, så jeg må arrestere noen her. Selv om denne gang var det snakk om en såkalt Light beam. A light beam or beam of light is a narrow projection of light energy radiating from a source into a beam. To artificially produce a light beam, a lamp and a parabolic reflector is used in many lighting devices such as spotlights, car headlights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå