smokey Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 er det noen som kjenner til detta systemet? sitter på en E30 325 https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 motoren starter fint og går jamt på tomgang, men når man gir gass, så går turtallet opp, og detter ned igjen selv om man holder spjeldhusene helt åpne. noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 gasspjeldbryteren er intakt? Edit; Aldri montert ett slikt innsug, men har nå forstått det slik at man flytter over gasspjeld bryteren over på dette innsug fra det gamle. Rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smokey Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 i følge levrandøren så skal TPS flyttes over til spejdhuset, og alt av vakumslanger skal også over. jeg har ikke demontert orginalinnsuget, men ifølge han som eier bilen, så virket alt før det ble demontert og det nye montert igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå