Kobar Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 liten radiostyrt bensinbil selges til H.B over 1000kr! det er en kyosho pure ten alpha, og det medfølger en komplett delebil som er likedann! 2 fjernkontroller, men kun ett subaru impreza solberg inspirert skall.. for mer info kontakt meg her eller tlf 99789076! det er en liten bil, muligens 1:12, er litt usikker. men passer akkurat inn i hanskerommet på min e30! fjernkontroll: en gammeldags med to pinner som stikker opp til gass/ brems og sving. om den hentes kan du få med noen liter med nitro, men kan ikke sende brennbart flytende materiale i posten.. står i rogaland (Det er mulighet for å få tak på e30 og e36 karosseri til denne bilen, e30 krosseriet må man lakke selv, men e36 karosseri kan man få ferdig STCC-"pyntet") pics: oppi isboksen ligger alle smådelene fra delebilen, jeg har hele bunnplata, pluss ekstra tank osv osv.. Engang knakk jeg ett drev slik at jeg mista drift på framhjula, og det var ganske morro å kjøre med bakhjulstrekk også, men blir litt ukontrollert!
SteffenM2 Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Denne er en 1:10 bil. Har modellen før din, av samme typen, morsom bil med bare RWD ja! Er vel en 15 motor i den også?
Kobar Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 det er ikke noe varmt vel?nei, den er kald nå! har ikke brukt den siden ifjor sommer... men står lagrer på soverommet
Kobar Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 hos alle leketøy forretninger som selger kyosho biler! er bare å gå inn på kyosho.no eller com så har du oversikten over alle butikker i dette landet!
FEDNO Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 hehehe.... funny funny!! men får 1000,- tar jeg dem med en gang
Kobar Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 hehehe.... funny funny!! men får 1000,- tar jeg dem med en gang okei, ser di kommer fra mandal, jeg bor på moi rett vest for flekkefjord, så da kommer du vell å henter, og tar med nitroen? eller skal jeg sende i posten? blir da ca 250kr i frakt uten nitro! trenger isåfall adressa di...
FEDNO Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 ja høres ikke så dumt ut... men er det mulig at du møter meg i flekkefjord city! er ikke spesiellt kjent etter lyngdal. så jeg kommer sikkert til å kjøre med bort...
Kobar Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 du følger bare E39 forbi flekkefjord, og kjører nesten 4 mil, så kommer du til en plass som heter Moi, der er en Shell stasjon på høyre side av veien, der står jeg med en knall gul e30! umulig å ta feil Du bare sender en mld til meg på tlf 99789076, så kan jeg møte deg på Shell`n alle ukedager fra 16.00 til 22.00. og 24 timer i døgnet i helgene!
FEDNO Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 okai... veldig greit... tenkte jeg skulle stikke bort på lørdag en gang... men du hører nok fra meg da... en ting jeg også lurte på... har en 12" fence audio sub liggende på 1000W som går for 1000,- så lurte jeg på om vi kunne bytte eller om det er en mulighet subben er helt ny bare tatt ut for å testes?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå