Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en e46 330xd sedan med facelift og M-tech II... Har vel egentlig sagt at jeg skal ha bilen, så er vel snart i boks, men er noe leveringstid! Men så lurer jeg på hvor mye carbonstasj en kan putte på en slik bil før det blir harry...!?

Har selv tenkt på carbon clubsport splitters, carbon vipp på bagasjelokket. Men så finnes det jo mange andre gromme carbon detaljer... carbon bakrutesenker(ACS), nyrer til grill, interiørlister, diffuser til M-tech II hekk, girkule, deler til rattet, bakgrunn i instrumentene osv... Men hvor mys kan en ha før det blir for mye av det gode???

Personlig tror jeg at clubsport splitters, diffuser i hekk, interiørlister og M-vipp på bagasjelokket holder... Men hva mener dere? Bilder?

Skrevet

Har du mer enn splitters i CF, må du kjøre full pakke med alt. Hvis ikke ser det halvveis ut. :)

"Personlig tror jeg at clubsport splitters, diffuser i hekk, interiørlister og M-vipp på bagasjelokket holder..."

Ville da heller gått for clubsport splitters, diffuser i hekk, nyrer og M-vipp på bagasjelokket.

Interiørlistene er dyrere enn det smaker (men er lekre!), og du må da i mine øyne som et minimum ha håndbrekk, girkule og rattdeksel (om du har m-rattet) i CF i tillegg.

Harry bør du ikke tenke på! Det er ingen skam :)

Skrevet

Kan nok være enig med deg i den ja(splitters, diffuser, vipp og nyrer.

Vil bare ikke ha det til å se ut som no driftebil... skal jo liksom se clean ut, ikke bola! Men finner liksom lite bilder, så veit ikke helt hva jeg mener sjøl... Vil nok tror jeg begynner forsiktig! Vi får se... Kommer sikekrt en tråd om bilen en gang...

Skrevet

Jeg synes du skal gjøre akkurat det du føler for, helt uavhengig av hva andre måtte mene. Personlig synes jeg all pynte-karbon er harry så lenge det ikke har noen faktisk funksjon. Men min mening er sannsynligvis ikke avgjørende uansett -)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...