ALLSTAR Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 hehe, Bakken ja!! husker han fra Stjørdal hadde ett panser fra en uniformert politibil som han hadde stjålet hengende i STUA... sier vel litt men som sagt tidligere i tråden var han en skikkelig bråkmaker før i tiden vertfall... men synes fortsatt du har en fin sak å mener du skal smile å beholde pengene!! litt OT: WRACUL er du fra Stjørdal??
Sir Hofstad Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Poenget her er vel at man har mulighet til å ordne opp på minnelig måte? Og jeg synes det blir for dumt å være truende for å få igjen kr osv. Kan fort finne en som er mer "skummel", og da er det i gang.....
ALLSTAR Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 hehe det vil ingen ende ta!! Mener Bakken som da kjørte 120 mil for å hente en ødelagt motor, noe som sikkert koster en 1000 lapp T/R ta ENDA en tusing tur for å heve kjøpet på en vare som koster 5 laken.. for hans del ville det vel egentlig være bedre å selge unna delene.. noen her som er intr kanskje?? hehe
Sir Hofstad Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Nei blir neppe noe ordning. Da jeg kjøpte motor som viste seg å være rævva, fikk jeg penga igjen etter en SMS. (Mulig han synes jeg ikke var verdt å krangle med?) Og har tjent noen kr på å selge småtteri.
ALLSTAR Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Haha, Bakken strikes again Kjent fyr dette.... fra stjørdalstraktene du å??
Stian_B Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 neida er fra drammen... men poenge er hvorfor skal han krangle om det da han var informert om alt på forhånd over mail.... heheh men men han får jo blant annet en 1500 for girkasse 1000 for el nett og kanskje en 2500 for toppen helt klart for den er i god stand og er en 16v topp med overliggende kamaksler,justerbarekamdrev og ferdig plana da jeg satt den på.... den motoren kan han selge masse på å tjene penger.... men jeg solgte den komplett for billig penge for å få den bort....og trengt kr.... pga nytt bilkjøp.... men men som noen sier her tidligere... ikke rart det blir krig nei.... hehe noen som har hatt en fin påske da... fått polert noe bil, og satt på sommer skoa? hehe neida.... men som jeg også sa tidligere... jeg kommer bare til å følge med på det og ta tak i det hvis han fortsetter.... 'flere som veit hvem han er skjønner jeg, og er av den typen som jeg også har fått inntrykk av....
ReBell Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Haha, Bakken strikes again Kjent fyr dette.... fra stjørdalstraktene du å?? Trondheim her. Men er en del som vet om denne fyren da...
ALLSTAR Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Haha, Bakken strikes again Kjent fyr dette.... fra stjørdalstraktene du å?? Trondheim her. Men er en del som vet om denne fyren da... Hehehe!! tviler ikke ett sekund!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå