Singda Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Heisann, tenkte jeg skulle senke min e39 sedan 96 mod nå. Så veit jeg ikke hvor mye jeg kan senke og hvor jeg kan få kjøpt et billig og greit senkesett? Har nå satt på 20" felger som har målene 235/30 altså veldig lite dekk på de. Kan jeg få senka den fks 6 cm forran og 4 bak? eller blir det for mye? takker for alle svar=)
steinar84 Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 kjøp de justerbart så justerer du det helt til det er strøkent
Hanzo/// Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Kan ikke du komme med noen bilder av kjerra di da?
Singda Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Skulle til å legge ut bilder men har problemer med å loade opp bilder i photobucket.. veit ikke om flere måter å legge ut bilde på skal se va jeg kan gjøre.
Singda Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 dere kan se bilder på denne linken: http://simon-ingdahl.magix.net/ De ligger under "my vacation" faktisk
Arild G. Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 var ikke mye gummi på de hjula der nei har ingen erfaring med e39, men 60/40 bruker jo å bli bra på de fleste bmw'er. blir nok bra den bilen der når den får litt sårt etterlengtet senk
-Anders- Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Det der så ikke helt bra ut! Ser jo ut som bilen står på kun felger. Mulig det blir seende litt bedre ut med senk. ...mye senk!
Hanzo/// Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Jeg fikk ikke det albumet til å funke, Kanskje noen kan legge ut bildene her?
caaatooo Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 60/40 går helt fint på E39, men jeg tror ikke at du finner tak i vanlige senkesett som senker så mye. De jeg vet om senker "bare" opptil 50 mm. Velger du å kjøpe coilovers så kan du justere bilen til den høyden du ønsker. Jeg hadde H&R coilovers på min gamle E39, og senket den ca. 70/50. Prøvde en gang å skru den ned 2 - 3 cm ekstra i front og 2 cm bak, og det gikk helt fint det også, selv om det så litt rart ut. Hvis du vil se bilder av hvordan bilen min så ut med den senkingen, kan du se i tråden om den; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63293
Singda Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 60/40 går helt fint på E39, men jeg tror ikke at du finner tak i vanlige senkesett som senker så mye. De jeg vet om senker "bare" opptil 50 mm. Velger du å kjøpe coilovers så kan du justere bilen til den høyden du ønsker.Jeg hadde H&R coilovers på min gamle E39, og senket den ca. 70/50. Prøvde en gang å skru den ned 2 - 3 cm ekstra i front og 2 cm bak, og det gikk helt fint det også, selv om det så litt rart ut. Hvis du vil se bilder av hvordan bilen min så ut med den senkingen, kan du se i tråden om den; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63293 Okey, så bra ut det. Men coilovers koster vell en god del? Så på www.eiker.no der hadde de ganske billige senkesett. Hvor kan jeg få kjøpt billig justerbart kit da? ingen som selger hær på bimmers?
caaatooo Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Okey, så bra ut det.Men coilovers koster vell en god del? Så på www.eiker.no der hadde de ganske billige senkesett. Hvor kan jeg få kjøpt billig justerbart kit da? ingen som selger hær på bimmers? Vmaxx og Supersport har ganske rimelige justerbare senkesett. Hør med www.koed.dk og www.senk.no
Singda Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 ser de rimeligste ligger på en 12-13000,- det blir for mye for meg ser på eiker.com at de har senkefjærer til bare 1500,- osv Funker ikke det bra da?
Rabies Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Kal du senke mer enn 40 cm (Tror 60/40 hadde blitt veldig pent) så bør du følge opp med noen kortere dempere også. Og det hjelper mye på kjøreegenskapene og;)
Singda Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Kal du senke mer enn 40 cm (Tror 60/40 hadde blitt veldig pent) så bør du følge opp med noen kortere dempere også. Og det hjelper mye på kjøreegenskapene og;) Skjønner Ser litt på bare fjærer nå og det virker som eiker.no selger 50mm senkesett (1890,-) Kan jo senke 50mm å da uten å skifte dempere, billig alternativ, å skal jeg ha den ekstra cm så må jeg jo ut med 10 lapper og. har vell blitt bra senka med 50mm og? eller har det fortsatt blitt ei glippe mellom hjulbue og dekk?
Rabies Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Først og fremst så ville jeg ikke senket den paralellt. Bør være lavere forran enn bak. Ang. hvor mye senk man kan ha på org. dempere så sier jeg bare hva jeg har blitt annbefalt. Hjelper jo lite at bilen ser bra ut hvis den er fæl å kjøre;) Jeg gav ca. 5k for komplett sett med dempere og fjærer på min e36. Cobra suspension. Er veldig fornøyd med det. Selges på www.soundstyling.no bl.a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå