Bmw320ci Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Ved kjøring så drar rattet seg til siden. Dt er ingen feil med forstillingen(Vært på verksted for sjekk). Heller ingen vibrasjon i rattet ved kjøring. Det er også likt lufttrykk i alle dekkene. Sporer bare noe veldig. 225/50/18 dekk forann og bak. Det skal vel ikke være størrelsen på dekkene som er for store? Når vinterdekkene er på, så finnes det ingen spor av sporing i det hele tatt. Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 jeg hadde nøyaktig samme bil som deg,og samme dekk dimensjon,og hadde ikke noe serlig problem med det der.var jo seff litt sporing pga breie dekk,men ikke noe unormalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320ci Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Takker. Jeg tror dt kanskje kan være så enkelt som at det lekker litt luft av dt ene dekket. Litt sporing må man forvente uannsett. Men akkurat nå, så ødelegger sporingen en del av kjøregleden. Skal nok også få avbalansert dekkene tror jeg. Dt kan vel ikke være så mye annet som kan være galt? siden jeg ikke merker noe av det ved andre dekk. Fin bil forresten Her er min : http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... x468sm.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 stili bil du og savner den bilen,og skal definetivt kjøpe meg ny E46 coupe når jeg flytter hjem til norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 er pga dekkene. prøv med 40 pund i begge. eller bytt om fram og bak. eller kjøp nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320ci Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Takk for alle tips. Dette var min første Bmw. Veldig fonøyd hittil. Merker at det er en kvalitets bil. Jeg skal prøve og bytte om forann og bak iløpet av de første dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå