e46diesel Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Hadde ute dørtrekket her om dagen å tok og ut airbagen å koblet den i fra, men nå lyser varsel lyset for airbagen hele tiden, må jeg på bmw for og få fikset dette??
-Lasse- Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Gjorde det samme i stad selv når jeg bytta interiør.. Lyser hele tida her også. Må nok til et verksted for å fikse det, ja. Eventuelt så finnes det en "airbag reset tool" som selges på ebay for en billig penge. Noen som har en sånn å selge så rop ut..
harryy Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Er det kun hos BMW forhandlere man kan få fikset dette? Bor nemlig 600km unna nermeste forhandler, og har akkurat samme problemet...
Hansh Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Alle seriøse verksted som skrur BMW har vel slikt?
fredriko Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Jeg sletta akkurat den feilmeldingen på en slik bil på jobb her om dagen, vi fører peugeot, mitsubishi og Mercedes, men har diagnoseverktøy for så og si alle merker alikevel
tmice Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Du får kjøpt sånt på finn også... bare å søke der... så slipper du å reise mange mange mange mil.... eller betale så mye Du får sikkert bruk for det en annen gang også... kjekt å ha!
Deep Dish Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Kan resettes med Carsoft.. Det gjorde jeg på min..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå