ruberhai Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Koster denne 2600kr helt ny noen plass? Det tviler jeg på altså :S Men budet er notert, noen høyere enn 2200kr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KEH Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Mitt bud står ved lag på kr 2200.- ikke høyere,jo det selges nye orginale spillere,er en som impoterer de fra usa og englang,jeg har selv kjøpt en før til min fruen,s BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 bud på 2500, noen høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KEH Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Takk for tilbakemelding,men går ikke høyere i mitt bud,kjøper ny da som jeg sa tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Den er grei KEH, men er meget skeptisk til denne prisen du sier du får. Jeg kan iallefall garantere spilleren jeg selger ikke er tyvgods, og at du ikke blir lurt.. Her har dere forresten prisen hos Gsbildeler, som ligger på kampanje til 5.550.48,- kr. ( Ordinær pris 6.938.10,- kr ) Bud over 2500,- kr! ( Trykk for å se bildet stort, eller sjekk selv på www.gsbildeler.no ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Mitt bud står ved lag på kr 2200.- ikke høyere,jo det selges nye orginale spillere,er en som impoterer de fra usa og englang,jeg har selv kjøpt en før til min fruen,s BMW. Hvis den er importert fra usa har radioen feil frekvens, så da finner du ingen kanaler i Europa! Hørtes mistenkelig billig ut... Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 kan vel stemme det.. Haster ikke så veldig med å selge enda egentlig, har ikke råd til alpine spilleren jeg skal ha enda uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 bumper denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Koster denne 2600kr helt ny noen plass? Det tviler jeg på altså :S Men budet er notert, noen høyere enn 2200kr ? Tja, de ligger på ca 100 - 150 euro om man kjøper fra tyske ebay eks, dvs ca 1000,- NOK, i tillegg kommer 25% mva om man ikke henter den i EU land. Dvs, ca 1250,- NOK + frakt. Og de fleste av de er ny og ubrukt. Har kjøpt selv derfra så dette vet jeg håper det ikke ødelegger tråden, men fakta er fakta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Mitt bud står ved lag på kr 2200.- ikke høyere,jo det selges nye orginale spillere,er en som impoterer de fra usa og englang,jeg har selv kjøpt en før til min fruen,s BMW. Hvis den er importert fra usa har radioen feil frekvens, så da finner du ingen kanaler i Europa! Hørtes mistenkelig billig ut... Lykke til med salget:) Frekvensen på US-radioer skal være forskjellig fra Europa ja, har forskjellig skalering av FM-skalaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Den det linkes til fra GS spiller M3 og da.. De ligger en del høyere i pris. De uten M3 som Blaupunkt har laget ble solgt ut direkte fra fabrikk ifjor. Gikk da for ca 1000kr. Ble revet vekk. Til E39 og. Det er nok mange av de som private nå selger på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå