arne-vig Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Noen som vet om en cd spiller som er sort og har samme lys i spilleren som resten av bilen? Synes det er så stygt med uoriginale spillere med diskolys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Alpine bruker jeg da, den synes jeg funker, samme rød fargen og helt toppers spillere. de er jo ikke orginale da... meen jeg synes de passer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Jeg har en orginal e36 cd-spiler som vill passe fint, og kan selges. Har kansje to og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanshers Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 må bare innrømme at jeg ville holdt meg til det første svaret du fikk.alpine er en knall bra spiller som er lett og bruke selv har jeg en e34 og jeg bruker oxo alpine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Synes disse alpine spillerne ser litt for moderne ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Jeg syns denne er ganske stil-ren og passer i alle fall veldig godt inn i e46 med rødfargen på knappene... http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2163 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 og denne... http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2324 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanshers Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 joa det er jo smak og behag det da,men de spillerene der har ikke så lik farge som instrument panel i bmw har som alpine og u får mer for penga hos alpine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanshers Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 her har u spiller som jeg mener passer supert i gamle bimmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanshers Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 alpine cda-9812rr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Jepp To tomler opp for ////ALPINE : ) hehe nesten samme som ///M logoen jo hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanshers Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 hehe ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 jappers Dessuten synes jeg ikke alpine spillerne ser så "moderne" ut heller jeg da... disse sony og pioneer spillerne begynner å bli langt i fra hva cd spillere i bilene var før... ser mere moderne ut de hvertfall spør du meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanshers Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 jepp spess pioneer med delfiner og F-! bilene sine og div andre "filmer"på displayene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 ikke akkurat det på de jeg henviste til da men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå