bmwrasaren Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Skal bli klar til løp, og har ventet og ventet på clutchen som kom i dag. Men så fant jeg ut at jeg mangler det lageret som girkassen skal innpå i veiven. Er det noen rundt på om Haugalandet som har et slikt som dere skal kvitte dere med? Det er til en M20. Håper på MEGET raskt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Er det "standard" dim kulelager som kan kjøpes hvor som helst på disse bimmerene våre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Ja det kan stemme det, det er det lageret som er festet i veiven, som utgående aksling fra girkassen går inn i. Var hos i dag Maskinforretningen men de hadde ikke den størrelsen inne, så jeg får ikke tak i nå i påsken, og jeg er NØDT til å få motoren oppi nå i påsken! Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Faren din kan vel skaffa der han jobbe? De hadde masse å velga i når eg sko ha spesielle lagrer. Eller du kjenne kanskje nåken så jobbe på Risøynå sjøl, så kan hjelpa deg? Sikker på det ikkje e faren din så har knabba lagert ditt for å sleppa å kjøra mot deg. Hilsa han jaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 det er jo et helt standard lager, husker ikke dim'en i hodet, men eg fikk mitt på jan's hydraulikk i ølensvåg å då burde i finnes i haugesund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Det er vel ingenting som er åpent i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå