BMWBenny Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Heisann, skal få meg noen 6"x9" i hattehylla tenkte jeg, men det er jo metall under den. Hvordan er beste måten å kutte ut for høytalerene da? rotterompe med metallblad? Noen som har gjort detta før? Er en 86 E30 2 dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Bare for å nevne det så er det ikke lovlig. Sikkert mange måter å gjøre det på. En mulighet er å borre noen hull og så bruke stikksag. Hvordan du gjør det er vel mest avhengig av hva slags verktøy du har. Er du flink med vinkelsliper går vel det også på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Vil tru stikksag med metallblad funkar bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GingeNr1 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 ja, det beste er jo stikksag med metallblad da, for den har du best kontroll på.. kjett om hattehylla skulle blitt voldtatt og:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Den er god EU-godkjente bilen i går, men kan det bli problemer neste gang hvis jeg kutter ut hull? Har det virkelig noen innvirkning på stivheten i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Den er god EU-godkjente bilen i går, men kan det bli problemer neste gang hvis jeg kutter ut hull? Har det virkelig noen innvirkning på stivheten i bilen? Har liten tru på at det blir noko problem å få godkjent... Kan jo ta ein kikk HER og sjå om du finn noko punkt dei kan henge seg opp i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Den er god EU-godkjente bilen i går, men kan det bli problemer neste gang hvis jeg kutter ut hull? Har det virkelig noen innvirkning på stivheten i bilen? Har liten tru på at det blir noko problem å få godkjent... Kan jo ta ein kikk HER og sjå om du finn noko punkt dei kan henge seg opp i 6.6. samme som blir anmerka ved rustskader. Men det er ikke noe problem viss du ikke harver ihæl hele hattehylla da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 dette beror mest på om hatthylla er en bærende del d gitt, noen biler er d å noen ikke, d beste er å kontakte trangsynet å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 hattehylla i en e30 er bærende. Såsom i de aller fleste biler.. Så lenge det ikke er en F.eks. golf med pressa papphylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Var høl i hattehylla mi da jeg godkjente min E30 i august.. Gikk veldig fint det. Var ikke jeg som hadde laget hølene, men han som jeg kjøpte bilen av. Han hadde brukt slik klippemaskin, aner ikke hva den heter. Er et lite nebb på den, så den regelrett spiser metall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 jaja, er 2 år til neste gang. får bare ta den sjansen. Takler ikke frontsett i lakerte isbokser som høytalere lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg har aldrig hørt noen har fått mangel på utskjæring i hatte hylle. Går det ann? Jeg har da godkjent e30 med høytalere i hattehylle sikkert 6-7 ganger, aldrig noen som har nevnt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Hva med å kjøpe slike adpatere til å henge under? http://www.elutstyr.no/product_info.php ... ts_id=1506 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Handla inn seks metallblader til rotterompa i går og gikk løs på hylla, må si det så litt skumelt ut da jeg begynte siden det går opp og ned og kryss på tvers, på undersiden av hattehylla. Men gikk veldig greit, Tok det sakte så kom jeg mellom det jeg trengte, uten å kutte bort noe som så vesentlig ut lå være der. Lagde meg en mal i kryssfiner, og tegna den på hattehylla før jeg begynte, tror det var lurt. Fikk da ett perfekt hull. Så hvis noen var i tvil som meg, Det lar seg absolutt gjøre. Rotterompe er å anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå