Gå til innhold

Hvordan skjære ut i hattehylle, med metall plate?

BMWBenny
 Share

Anbefalte innlegg

Bare for å nevne det så er det ikke lovlig.

Sikkert mange måter å gjøre det på. En mulighet er å borre noen hull og så bruke stikksag. Hvordan du gjør det er vel mest avhengig av hva slags verktøy du har. Er du flink med vinkelsliper går vel det også på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god :wink: EU-godkjente bilen i går, men kan det bli problemer neste gang hvis jeg kutter ut hull? Har det virkelig noen innvirkning på stivheten i bilen?

Har liten tru på at det blir noko problem å få godkjent...

Kan jo ta ein kikk HER og sjå om du finn noko punkt dei kan henge seg opp i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god :wink: EU-godkjente bilen i går, men kan det bli problemer neste gang hvis jeg kutter ut hull? Har det virkelig noen innvirkning på stivheten i bilen?

Har liten tru på at det blir noko problem å få godkjent...

Kan jo ta ein kikk HER og sjå om du finn noko punkt dei kan henge seg opp i ;)

6.6. samme som blir anmerka ved rustskader. Men det er ikke noe problem viss du ikke harver ihæl hele hattehylla da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var høl i hattehylla mi da jeg godkjente min E30 i august.. Gikk veldig fint det. Var ikke jeg som hadde laget hølene, men han som jeg kjøpte bilen av. Han hadde brukt slik klippemaskin, aner ikke hva den heter. Er et lite nebb på den, så den regelrett spiser metall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla inn seks metallblader til rotterompa i går og gikk løs på hylla, må si det så litt skumelt ut da jeg begynte siden det går opp og ned og kryss på tvers, på undersiden av hattehylla. Men gikk veldig greit, Tok det sakte så kom jeg mellom det jeg trengte, uten å kutte bort noe som så vesentlig ut lå være der.

Lagde meg en mal i kryssfiner, og tegna den på hattehylla før jeg begynte, tror det var lurt. Fikk da ett perfekt hull.

Så hvis noen var i tvil som meg, Det lar seg absolutt gjøre. Rotterompe er å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...