|_BMW_| Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Tusen takk for det! Joda, kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd med felgene, men det skulle jo egentlig bare mangle med tanke på prisen Toora felgene er meget lekre de også Er egentlig overrasket over at det ikke sporer mer med tanke på bredden på hjulene. Har vel egentlig bestemt meg for at når jeg leverer bilen til toning av ruter til onsdagen så blir det mellomtone hele veien bortsett fra lyseste filmen fremrutene... Håper dette blir bra... Ellers så er jeg på langtur med bilen akkurat nå og kan ikke si annet enn at det er KONGE biler og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Er det lov å be om et hint om hva du betalte for de felgene..? Gjerne på PM Solfilm på rutene gjør at hele kupeen ser lavere ut, og er kanskje blant de fineste oppgraderinger man kan gjøre på en bil. Støtter deg fullt ut i å legge solfilm helt frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Sorry for så sent svar, men sender deg PM jeg vettu! Blei meget fornød med solfilm helt frem og ikke minst i like farge... Skal prøve og få lagt noen bilder i løpet av helgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå