Bmw320ci Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Varsellampen til airbagen på min 320ci lyser en del. Noen ganger så forsvinner dette av seg selv. Men den lyser mesteparten av tiden. Har fått beskjed om at det er en dårlig kontakt. Noen som har fikset dette selv på sin egen bil? Er dette en enkel ting og fikse? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 først må du finne ut hvem av airbagene og hvor kontakten er, etter det skulle dette være en lett prosedyre. Skal ta av passasjer sete snart på min for å fikse akkurat dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320ci Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Jeg kjøpte bilen med dette problemet, så jeg vet ikke helt hvem av airbagene det gjelder. Hva trenger jeg for og finne ut hvem av airbagene det er? Har lagt merke til at når passasjer døren lukkes, så pleier lampen og forsvinne noen ganger. kan dette ha en sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå