Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datoer: Fredag 9. mai, søndag 27. juli og søndag 28. september på Rudskogen Motorsenter

Program:

Fredag 9. mai

- Oppmøte fra 15.00

- Førermøte 16.00

- Banekjøring fra 17.00 til 21.00

Hver time er delt opp som følger:

00 – 15 Heat for biler som kjører sporvalg – raske runder

15 – 45 Heat med frikjøring

45 – 00 Heat for drifting

Søndag 27. juli og 28 september

- Oppmøte fra 11.00

- Førermøte 12.00

- Banekjøring fra 13.00 til18.00

Hver time er delt opp som følger:

00 – 15 Heat for biler som kjører sporvalg – raske runder

15 – 45 Heat med frikjøring

45 – 00 Heat for drifting

-Publikum pris pr 50,-

-Kjøring på bane 600,-

-Eksta sjåfør på bil 200,-

For fjerde år på rad ønsker vi å invitere venner, bekjente og bilentusiaster til tre fartsfylte sommerdager på bane. Dette er et treff for deg som virkelig vil kjøre bilen din på bane. Arrangementet følger arangør- og baneeierens retningslinjer og sikkerhetsforskrifter.

- Bilen må være registrert og godkjent (forhandler prøveskilt godtas)

- Bilen må gjennom teknisk kontroll (dekk, bremser, bremseveske, støy, løse gjenstander etc. kontrolleres før kjøring)

- Fører og evt. passasjer må bruke godkjent hjelm

påmeling evt spørsmål

ruud@elektrikergruppen.no

alexander@trackday.no

Det er mulig å melde seg på ved oppmøte, men forhåndspåmeldte har forkjørsrett. Kontakt oss gjerne for ytterligere informasjon 

Skrevet

Har så lyst til å kjøre! Men er så forbaska dumt at jeg ikke får lovt til å stille med løpsbilen. Har du noe svar på hvorfor RR? For jeg fatter ivertfall ingenting :(

Skrevet
Har så lyst til å kjøre! Men er så forbaska dumt at jeg ikke får lovt til å stille med løpsbilen. Har du noe svar på hvorfor RR? For jeg fatter ivertfall ingenting :(

Rallycross bilen?

Du må vel ha hovedlys, blinklys, bremse lys og slikt. Og som det står, de godtar prøveskilt fra forhandler.

Uregistrerte biler er vel mest supersaloon, locost og sånt. Rally cross bil går vel ikke akkurat under noen av de..

Mulig du kan stille til drifting, da det er en av sportene NBF tillater biler uten skilt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...