Mexos Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Er ikke det å faktisk tatovere på et bilmerke over grensen til harry Viktig å være sikker på at man faktisk synes denne er like kul 10 år etter, før man gjør det.
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Skeptisk til tattoo jeg, men disse bilene har forsåvidt forandret livet mitt.... Og skjønner det kan være vanskelig for andre å forstå, og vanskelig for meg å fortelle om, men tanken er at jeg skal finne/lage en som blir stemplet
Mexos Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Hehe, skjønner. En skal ihvertfall lete lenge for å finne en nettside hvor folk kan forstå en Bmw tatovering bedre enn her inne Jeg er glad i bilmerket mitt, men tror symbolismen av å ha en bmw nøkkel i lomma er nok for meg Du må ihvertfall vise fram stemplet her inne om det blir noe
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Tanken var rondell. Har sett andre som har S50 osv men har ikke vært heldig synes jeg. Var en måte å takke meg selv og BMW for bilene
fish Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Har du 540, 740, ja V8 altså, så fungerer denne... http://www.rankmytattoos.com/Rhode_Isla ... e/177.html
fish Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Hmm... Den fikk jeg ikke til, prøvde å legge inn det samme bilde som Ifossheim, men fikk det ikke til. Fikk bare til å legge inn linken.
maurtin Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Tenkte på å ta en 1mm x 3mm tatoo "BMW" bare for å ha sist jeg vaar i bulgaria:P Har egentlig ikke sansen for taoveringer med tanke på at man har den hele livet...
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 He-he, finner jeg ikke noe annet blir det rondell Bildene så jo ut som ei F....
Stephan.s Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Jeg sier Go for it Johnny, i kontrast til moralprekner Jeg tror dette kan bli bra. Sikkert mange der ute som vil betrakte noe slikt som harry, men er noe jeg tror de fleste virkelige BMW entusiaster vil ha sansen for. Som motiv er jo favorittbilen/førstebilen/drømmebilen et godt valg, men da er du samtidig "låst" til bilen resten av livet. Kanskje litt dumt hvis du en dag vil endre holdning for favorittkarosseriet. For deg må vel det være e36(?) Men rondellen slår jo ikke feil. Den er jo noe alle kjenner igjen, uansett. Er ikke alle som forstår betydningen av kun "S50", men det er kanskje poenget og? Uansett, jeg støtter denne. Blir bra Når valget er tatt, vis oss resultatet.
Mexos Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Det tryggeste er ihvertfall rondellen. Den stempeltatooen så jo faen ikke ut.
fish Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Hmm.. Fikk ikke inn bildet igjen.. Men hva med ett enkelt tall/bokstav? 1, 3, 5, 6, 7, 8, X, Z? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4506.jpg
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Vanskelig å velge 1 tall da jeg er "glad" i flere Egentlig alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå