Dj Feed Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Takk for mye gode svar, så skal eg nok få ladet opp kondensatoren, men først må eg få heim sub'ene... Er på vei 2 stk 10" og dei skal det bygges kasse til og lage til bak i trunken.... Sånne ting tar tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 BMW520: beklager at jeg var enig og siterte bla deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 BMW520: beklager at jeg var enig og siterte bla deg. får beklage at jeg missforsto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Ikke noe problem. Og for oss som vet hva et batteri kan forårsake av skade ved detonasjon er det viktig med disse advarslene... Kan prøve å hive et lite litium batteri på bålet feks. På Torsdag fikk jeg inn en BMW med 2 Farads kondensator uten isolering liggende løst i bagasjerommet, med masse verktøy liggende løst ved siden av. Samme bil gjorde jeg eier oppmersom på problemet forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå