Ceylon Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Hmmm... Han der fikk det ikke til nei. Ser ut som han har glemt å lakkere halve bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Dette er da en på forumet sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Hmmm... Han der fikk det ikke til nei. Ser ut som han har glemt å lakkere halve bilen.. Nei det er meningen med det røde der nede...... står i stil med setene vettu...NICE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Om den er rå eller ei kommer ann på øyet som ser, og desverre kan ikke jeg si jeg syns den var rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Ikke jeg heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Om den er rå eller ei kommer ann på øyet som ser, og desverre kan ikke jeg si jeg syns den var rå. Oki kansje du har rett likevel..... ble litt usikker PLUTSELIG. Ett eller ant er det, men klarer ikke sette fingen på noe spes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Ikke helt min smak, men andre syns sikkert den er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trek2 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Dårlig, sær smak, dette va aldeles IKKJE ein råå bil, heller motsatt du! Tråden sitt navn er distraherende! På det sterkeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Dårlig, sær smak, dette va aldeles IKKJE ein råå bil, heller motsatt du! Tråden sitt navn er distraherende! På det sterkeste!! Hehh.... sorry.. Var ikke meningen. Nei den er vel heller Rååååååååååååå .....XXXGG.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Bilen til Conan her på forumet Og smaken er som baken og den er 2 delt... Syntes "POLKAGRISEN" er bedre enn mye annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GingeNr1 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 uffameg... ser jo halvferdig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 synes den ikke var særlig pen jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 klarte ikke helt bestemme seg om han ville ha hvit eller rød bil han der Hadde vært penere i en farge etter min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg