Gjest Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Bildene gjenskaper nok ikke helt virkeligheten,ser ganske sikkert bedre ut live. Takk gud for at ikke alle har samme smak,godt noen skiller seg ut litt. Ellers hadde alle komt rundt med like biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Den var driit rå spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 har vel være til salgs flere ganger den der?? til samme pris hver gang.. var hvertall 90k sist jeg så den også.. min mening: langt fra no råååååå bil.. ser som sagt tidligere, halvferdig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 har vel være til salgs flere ganger den der??til samme pris hver gang.. var hvertall 90k sist jeg så den også.. min mening: langt fra no råååååå bil.. ser som sagt tidligere, halvferdig ut.. Oke, jeg har noe å tilstå her som trådstarter.... IRONI.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 har vel være til salgs flere ganger den der??til samme pris hver gang.. var hvertall 90k sist jeg så den også.. min mening: langt fra no råååååå bil.. ser som sagt tidligere, halvferdig ut.. Oke, jeg har noe å tilstå her som trådstarter.... IRONI.... Og fritidsproblemer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 har vel være til salgs flere ganger den der??til samme pris hver gang.. var hvertall 90k sist jeg så den også.. min mening: langt fra no råååååå bil.. ser som sagt tidligere, halvferdig ut.. Oke, jeg har noe å tilstå her som trådstarter.... IRONI.... Og fritidsproblemer... Ja stakkar meg som sitter her på bimmers i påskeferien.... akkurat som deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Det var ikke helt slik jeg ville hatt min E30 cab til å se ut! neij fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 har vel være til salgs flere ganger den der??til samme pris hver gang.. var hvertall 90k sist jeg så den også.. min mening: langt fra no råååååå bil.. ser som sagt tidligere, halvferdig ut.. Oke, jeg har noe å tilstå her som trådstarter.... IRONI.... Og fritidsproblemer... Ja stakkar meg som sitter her på bimmers i påskeferien.... akkurat som deg.. Jaaa. Du tok poenget kjapt du Barnie. En vakker dag vil du også skjønne at pikken kan brukes til andre ting enn å bare pisse med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 har vel være til salgs flere ganger den der??til samme pris hver gang.. var hvertall 90k sist jeg så den også.. min mening: langt fra no råååååå bil.. ser som sagt tidligere, halvferdig ut.. Oke, jeg har noe å tilstå her som trådstarter.... IRONI.... Og fritidsproblemer... Ja stakkar meg som sitter her på bimmers i påskeferien.... akkurat som deg.. Jaaa. Du tok poenget kjapt du Barnie. En vakker dag vil du også skjønne at pikken kan brukes til andre ting enn å bare pisse med! *Knegge knegge* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 har vel være til salgs flere ganger den der??til samme pris hver gang.. var hvertall 90k sist jeg så den også.. min mening: langt fra no råååååå bil.. ser som sagt tidligere, halvferdig ut.. Oke, jeg har noe å tilstå her som trådstarter.... IRONI.... Og fritidsproblemer... Ja stakkar meg som sitter her på bimmers i påskeferien.... akkurat som deg.. Jaaa. Du tok poenget kjapt du Barnie. En vakker dag vil du også skjønne at pikken kan brukes til andre ting enn å bare pisse med! ......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Jævla irriterende med slike som har god hensikt(turbobygg) men fucker det opp så jævlig, det er slike som gjør at jeg får høre at bmw er værste råne og taper bilene av chicks, og ja.. da refererer jeg til hjemmemekket eksos, harrylakkering(både utenfor og i motorrom) og biltema grillnetting istedefor orginale nyrer. Er ikke det dritfett??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Jaaa. Du tok poenget kjapt du Barnie. En vakker dag vil du også skjønne at pikken kan brukes til andre ting enn å bare pisse med! ... ingen som pisser på noen her... Syns bare det er nevneverdig på ett forum for bmw å si noe om en bil som har blitt "dullet" med på denne måten... og så prøver å selge den til en sånn pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Jaaa. Du tok poenget kjapt du Barnie. En vakker dag vil du også skjønne at pikken kan brukes til andre ting enn å bare pisse med! ... ingen som pisser på noen her... Syns bare det er nevneverdig på ett forum for bmw å si noe om en bil som har blitt "dullet" med på denne måten... og så prøver å selge den til en sånn pris. Han har i det minste en bil. Kan riktignok ikke sammenlignes med din "bil" da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Eg syns synd på nyrene på den bilen eg. Men interiøret va jo litt snadder da. Meneg hadde ikkje gitt 90 store for bilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg