E30_Dale Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Akkurat bilen va ikkje min smakt, men motorrommet såg nå ganske fin ut da. Hadde ikkje sakt nei te 250 hest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Jaaa. Du tok poenget kjapt du Barnie. En vakker dag vil du også skjønne at pikken kan brukes til andre ting enn å bare pisse med! ... ingen som pisser på noen her... Syns bare det er nevneverdig på ett forum for bmw å si noe om en bil som har blitt "dullet" med på denne måten... og så prøver å selge den til en sånn pris. Han har i det minste en bil. Kan riktignok ikke sammenlignes med din "bil" da.. OT.... men er nok ikke helt riktig med buss... Men siden jeg ikke har noen bmw å skryte av så får det bare stå buss.. Bedre det enn å skrive Audi 80 selv om den faktisk ser bedre ut enn "rødtoppen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 oyyyyyyyyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg skulle hatt 90 lapper for og la den bilen stå hjemme i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 ...kult ratt! (sorry, klarte ikke dy meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 pass på nå da.. eieren har a.c.a.b skilter... samme som står på suporter genserene til Bandidos. trur ikke jeg ville stilt til et gjengopprør. bimmers.no Vs Bandidos.. eller kanskje? bare for gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Senka den, og satt på brock b1 felger eller hva de heter, det hadde gjort mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 ...kult ratt! (sorry, klarte ikke dy meg...) samme ratt jeg hadde i e34'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg