L-V.H Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 oki bud der notert ned... den som gidder og hente fangeren får første rett..
L-V.H Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 bud er nortet ned.. selgs til hansol vist det ikke er noen andre som kan hente den.. då får eg bare pakke den ned og sende den...
AlXz Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Er det mye sprekker i fangeren..? På bilde nr. 4 ovenifra.., hva er det??? Kommer nok med et bud etter litt svar
L-V.H Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 AlXz ska se hva prisen blir for og få sendt fangeren .. det er bildet av det feste som er av.. som det står om øverst i anonsen.. Det er ikke sprekker i fangeren.. bare masse riper.. -Roger- vet ikke hvor mye eg skal ta for det..så bare gi et bud du.. så blir me nokk enige..
-Roger- Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 AlXz ska se hva prisen blir for og få sendt fangeren .. det er bildet av det feste som er av.. som det står om øverst i anonsen..Det er ikke sprekker i fangeren.. bare masse riper.. -Roger- vet ikke hvor mye eg skal ta for det..så bare gi et bud du.. så blir me nokk enige.. 100 kr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå