Bombtrack Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Hei Skal bytte ut høytalerene i bilen, men ville undersøke litt her før jeg begynner. Klarer alltid å ødelegge noen clips å slikt underveis... Må jeg av med dørtrekkene for å komme til høytalerne i dørene? Og er det lagt opp ledninger bak alle dekslene? Åsså var det bak da, hvordan får man av dekslene i taket? Har også lyst til å tre nye ledninger fra en av forsterkerne baki som brukes til subene..må man demontere hele taktrekket for å få dette til..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Hvorfor legge ledninger oppi taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Det jeg mente var å koble høytalerne i taket på forsterker baki, for å få litt mer guff i dem..så da må jo ledningene tres opp en av stolpene og bortover taket der elementene står.. Lurer derfor på om det er noe problem å få løsnet taket i bakkant, og hvordan man kan gjøre det enklest mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Svensk DIY på høyttalerbytte i fremdører. http://n-core.se/index.php?option=com_c ... &Itemid=38 Det er vel bare trukket kabler frem til de grillene hvor det er montert høyttalere. Dørtrekkene må av og det er lurt å ha noen dørklips liggende. Jeg byttet ut alle når jeg først var i gang for også å redusere dørknirk litt. De koster bare 8-10 kroner stykket så det er ingenting å spare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nichlas Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 http://www.youtube.com/results?search_q ... arch_type= Veldig bra guide til å ta ut høyttalerne i en touring-modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Takker for svar! De videoene var jo bare helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå