Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke vært meg i mot nei.

Men enig i det med vippelyktene.

Kunne vel vært noen grommere hjul også, men det er vel å oppdrive.

Skrevet

Noen i veteranmiljøet som fatteren er leder for har en 850 som jeg vil påstå er finere enn denne. Det er inten annet enn en 850 Alpina B12. Like this..

800px-BMW_850_Alpina_2.jpg

Kan skaffe bilder av den, men har ingen på min pc. Meget sjelden bil, tidligere kjørt av en rik dame i Tromsø.. Kosta over 1.3 millioner ny.

Skrevet

Nei langt ifra!

Kjenner en som har to av disse bilene, en vanlig 850 med lyst skinn og automat. og en 850 Csi med manuellgir og sort skinn.

Lettet begge bilene for masse unødvendig (uten at man skal kunne se det) Tror han lettet hver bil med over 200kg

Når du ser bilene så ser de helt flunk nye ut. Han har fått spørsmål om det flere ganger før:P

Skrevet
Noen i veteranmiljøet som fatteren er leder for har en 850 som jeg vil påstå er finere enn denne. Det er inten annet enn en 850 Alpina B12.

Kan skaffe bilder av den, men har ingen på min pc. Meget sjelden bil, tidligere kjørt av en rik dame i Tromsø.. Kosta over 1.3 millioner ny.

Kjenner til bilen du tenker på. Mener eieren bodde i Tromsdalen. Bilen er rå som fan, men jeg likte aldri fargekombinsjonen med blå og gull, tror jeg det var. Kjørte bilen sommer som vinter :lol:

Tror den har denne fargen

gfuxvjh2dy5ygm3cihpy.jpg

Skrevet
Det finnes også en rød Alpina B12 5.0 på østlandet.

Denne.. :)

172288.jpeg

Kompis av fader`n sin.. Står rett nedi gata her.. Sikker på at denne er i bedre stand enn da den var ny..

Skrevet
Denne.. :)

172288.jpeg

Kompis av fader`n sin.. Står rett nedi gata her.. Sikker på at denne er i bedre stand enn da den var ny..

Lenge siden jeg har sett den, men flott bil ja. :)

IMAG0049.jpg

IMAG0055.jpg

IMAG0056.jpg

IMAG0066.jpg

IMAG0067.jpg

Lage blårøyk kan den også.. ;)

Skrevet

I BMWCCN blad sto det lignende som dette "Så kom en en eldre herre med grå hockeysveis som la igjen mest gummi på hele treffet"

Hehe gliste bra når jeg leste det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...