jpse36 Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 hvor viktig er det å ha inntak og utak til turboen helt loddrett? min er vinklet litt for å ha kortere slange og uten noen bøy på slangen til bunnpanna. har dette noen negativ virkning. gjelder en m50 motor med a-dekk turbokitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 inntak har lite å si. om du ikke har nok fall i returen går det utover turbo (les:havari) til slutt, men hvor mye fall du må ha for å ikke få tilbakelsag kommer av på hvor stor returen er i diameter, legg gjerne ved et bilde og størrelse på slangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 slangen som fulgte med er vel rundt 14-16mm vil jeg tru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 det burde være nok men hvor og hvordan er knekken din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 turboen/olje tur,oljeretur har samme vinkel som blokka har og slangen går i en bue fra turboen inn til nippelen som er sveist inn i bunnpanna. ingen bend eller noe er brukt kun slange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 ikke så langt unna denne, men min er vinklet en liten smule mer. og jeg har ingen bend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå